خودروی جذاب با سرعت ۳۶۰ کیلومتر، نتیجه تلاش‌های یک مرد خلاق

ژانویه 4, 2024 0 نظر 67

خودروهای مدرن و ریاضی همواره توجه بسیاری را به خود جلب می‌کنند و یکی از این خودروها با سرعت ۳۶۰ کیلومتر در ساعت است که حاصل تلاش‌های انفرادی یک مرد است. این خودرو جذاب با طراحی منحصر به فرد و امکانات فوق‌العاده مورد توجه قرار گرفته است. مردی که در این طراحی و توسعه این خودرو بسیار وقت و انرژی صرف کرده است، به دنبال بهبود سرعت و امکانات فنی آن بوده و به نظر می‌رسد که موفقیت خود را به بهترین شکل ممکن تجسم داده است.

این خودرو با سرعت بالا و قدرتمندی که دارد، توجه بسیاری از علاقه‌مندان به خودروهای ورزشی را به خود جلب کرده است و بدون شک یکی از خودروهای پر طرفدار این دسته است. طراحی زیبا، موتور قدرتمند و امکانات بی‌نظیر این خودرو، آن را به یکی از برترین و پرطرفدارترین خودروهای ریاضی تبدیل کرده است. از این رو، این خودرو جذاب با سرعت ۳۶۰ کیلومتر، حاصل تلاش‌های انفرادی یک مرد، به عنوان یکی از بهترین گزینه‌ها برای علاقه‌مندان به سرعت و ادرنالین محسوب می‌شود.

۱۴ دی ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۴۳

لوکرا LC470، یک خودروی خاص مسابقه‌ای و سریع با DNA دورگه آمریکایی – آلمانی است که به‌صورت دست‌ساز با تلاش‌های انفرادی یک مرد ساخته شده است.

وقتی صحبت از خودروهای اسپرت آمریکایی به میان می‌آید، خودروهای زیادی در ذهن ما مرور می‌شود؛ تعداد بسیاری از خودروهای صاحب‌نام و بزرگ با ظاهری خشن و عضلانی، اما پر قدرت و سریع. این ذات نهفته در درون خودروهای آمریکایی است و قابل تغییر نیست. اما به‌تازگی یک طرفدار سرسخت و سخت‌کوش خودروهای اسپرت سریع و خودروهای آمریکایی کلاسیک و عضلانی با نام «لوک ریچاردز» با سنت‌شکنی به‌دنبال یک موفقیت تاریخی در عرصه خودروهای آمریکایی اسپرت دست‌ساز است. اگرچه برند لوکرا مبهم و ناشناخته است، اما LC470 آماده است تا با همه رقیبان هم‌رده خود یک چالش سخت را پشت سر بگذارد.

همچنین بخوانید:

این نسخه های ویژه شورلت کوروت، علاقه‌مندان به خودروهای آمریکایی را شیفته خود می‌کنند

لوکرا، چابک و سرسخت با حداکثر سرعت ۳۶۰ کیلومتر بر ساعت

لوکرا LC470

لوک ریچاردز علاقه زیادی به خودروهای اروپایی، مخصوصا لوتوس داشت و در عین حال عشق بی حد و حصری نسبت به ماشین‌های عضلانی و قدرتمند آمریکایی پیدا کرده بود. قدرت و اسب بخار بالا در کنار بدنه سنگین برای اطمینان از حفظ تعادل و کنترل خودرو، توجه ریچاردز را به خود جلب کرد. اما این‌بار او به یک پتانسیل جدید برای کاهش وزن خودرو و در عین حال، حفظ قدرت بدنه دست پیدا کرد. او با این ایده، سفری جدید را آغاز کرد که منجر به ساخت لوکرا LC470 شد. یک خودرو که ترکیبی از خودروهای آمریکایی دهه ۶۰ و خودروهای انگلیسی دهه ۷۰ میلادی است.

مشخصات فنی لوکرا LC470

لوکرا LC470لوکرا LC470

این خودرو با سه موتور انتخابی توسط مشتری و روی یک بدنه و شاسی تماما فیبر کربنی و سفارشی‌سازی شده به‌صورت دست‌ساز ساخته می‌شود. مدل پایه این خودرو از یک موتور مرسدس بنز AMG 6.3 liter V8 بهره می‌برد و قابل سفارش با دو موتور جنرال موتورز GM LS3 6.3 liter V80 و همچنین موتور جنرال موتورز GM LS7 7.0 liter V8 نصب شده روی شورولت کوروت است. این پیشرانه در کنار وزن تنها ۹۰۷ کیلوگرمی این خودرو، قادر به تولید قدرت ۶۵۰ اسب بخار خواهد بود.

لوکرا LC470لوکرا LC470

همچین این خودرو دارای یک سیستم ورودی هوای سرد مجزا است تا با خنک‌کاری بیشتر پیشرانه، برای رسیدن از صفر به سرعت صد کیلومتر بر ساعت تنها به ۲.۷ ثانیه زمان نیاز داشته باشد. این خودرو به‌صورت کاملا دست‌ساز و با سفارش مشتری ساخته می‌شود. لوکرا LC470 به‌واسطه طراحی اسپرت خود، دارای آپشن و امکانات خاص و منحصربه‌فردی نیست؛ اما آماده است تا هر زمان و هر مکان به‌واسطه سیستم تعلیق پیشرفته و سرعت بالای خود در هر چالشی پیروز شود.

تاریخچه کمپانی لوکرا

لوک ریچاردز در سال ۲۰۰۶ میلادی و با هدف ترکیب و بهینه‌سازی عملکرد بدنه و مقاومت خودروهای آمریکایی و مانورپذیری و طراحی زیبا و سبک خودروهای اروپایی، کمپانی Lucra Cars تاسیس کرد. این شرکت در سال ۲۰۱۰ میلادی اولین طراحی و تولید خودرو خود را انجام داد؛ اما پس از مدتی و در تاریخ آوریل ۲۰۱۲ منحل شد. پس از تلاش‌های بسیار تیم لوکرا در نهایت این شرکت با حدود ۱۲ کارمند احیا شد و با معرفی تعداد انگشت‌شماری خودرو به کار در جهت این اهداف ادامه داد تا در نهایت منجر به تولید خودروی موفق LC470 برای این کمپانی کوچک شد.

 لوکرا LC470 لوکرا LC470

طبق نظر کارشناسان فعال در حوزه خودرو مانند رسانه Top Gear، عملکرد این خودرو چیزی شبیه به خودروهای یک میلیون دلاریست؛ اما با قیمتی به مراتب پایین‌تر. لوکرا LC470 در نسخه پایه ۶۶ هزار دلار و در نسخه فول با بدنه و تریم تماما فیبرکربنی ۱۳۰ هزار دلار قیمت دارد. طبق آمار، تنها ۶۷ دستگاه از نسخه فیبرکربنی این خودرو تولید و سپس هشوی آنها به فروش رفته است که این موضوع باعث بالا رفتن قیمت این خودرو در حراجی‌ها و نمایشگاه‌ها شده است.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها