فروش ویژه پادرا پلاس و نیسان وانت بنزینی در ماه دی ۱۴۰۲

ژانویه 9, 2024 0 نظر 95

شرایط فروش پادرا پلاس و نیسان وانت بنزینی در دی ۱۴۰۲

با ورود به سال ۱۴۰۲، شرکت‌های خودروسازی مختلف شرایط فروش خودروهای خود را اعلام کرده‌اند. یکی از این خودروها پادرا پلاس می‌باشد که شرایط جذابی برای فروش آن ارائه کرده است. پادرا پلاس، یک خودروی کوچک و اقتصادی است که گزینه عالی‌ای برای استفاده شهری و کوچکرانه محسوب می‌شود. شرایط فروش این خودرو شامل تخفیفات و پلان‌های اقساطی مناسب برای مشتریان می‌باشد.

همچنین، نیسان وانت بنزینی نیز یکی دیگر از خودروهایی است که در دی ۱۴۰۲ شرایط فروش خود را اعلام کرده است. این خودرو از جمله محبوب‌ترین و اقتصادی‌ترین وانت‌های بنزینی برای استفاده تجاری در بازار خودرو محسوب می‌شود. شرکت نیسان نیز شرایط مناسبی برای خریداران این خودرو در نظر گرفته است، از جمله تخفیفات و هدایای ویژه.

با این توضیحات، مشتریان خودرو به دنبال خرید یک پادرا پلاس یا یک نیسان وانت بنزینی در سال ۱۴۰۲ می‌توانند شرایط فروش جذاب و مناسب این دو خودرو را استفاده کرده و به بازار خودرو بیشتر آگاهی پیدا کنند.

شرایط فروش پادرا پلاس و نیسان وانت بنزینی در دی ۱۴۰۲ اعلام شد. سایپا دو خودرو نیسان تکسوز آپشنال و پادرا پلاس دوگانه سوز را در دی ماه به مشتریان عرضه می‌کند.

گروه خودروسازی سایپا طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد قصد دارد از روز سه شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۲ تا زمان تکمیل ظرفیت خودروهای نیسان تکسوز آپشنال و پادرا پلاس دوگانه سوز را به شکل فروش نقدی فقط از طریق سایت فروش اینترنتی خود به مشتریان عرضه کند. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با جزئیات فروش این دو محصول سایپا آشنا خواهیم شد.

شرایط فروش پادرا پلاس و نیسان وانت – دی ۱۴۰۲

شرایط فروش پادرا پلاسشرایط فروش پادرا پلاس

در این طرح نیسان تکسوز آپشنال هیدرولیک SVD با قیمت ۵۳۹ میلیون و ۲۹۰ هزار تومان در رنگ آبی با موعد تحویل ۴۵ روزه به مشتریان عرضه می‌شود. همچنین مشتریان در این طرح می‌توانند پادرا پلاس دوگانه سوز رادیال PE6VD را نیز با قیمت ۶۶۲ میلیون و ۸۹۰ هزار تومان در رنگ سفید و با موعد تحویل ۶۰ روزه خریداری کنند.

سایپا شرایط فروش خودرو

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها