آیفون ۱۶ پرو: با دو ویژگی هیجان انگیز برای شما

فوریه 13, 2024 0 نظر 22

آیفون ۱۶ پرو با دو ویژگی هیجان انگیز می‌آید

آیفون ۱۶ پرو یکی از انتظارات برانگیز ترین محصولات اپل برای سال آینده است. این گوشی هوشمند با ویژگی های جذاب و منحصر به فرد، توانسته است توجه بسیاری از علاقه‌مندان به فناوری را به خود جلب کند.

یکی از ویژگی‌های هیجان انگیز این گوشی، دوربین های پیشرفته آن است. آیفون ۱۶ پرو با دوربین‌هایی با کیفیت بالا، امکان عکسبرداری و فیلمبرداری با کیفیت حرفه‌ای را به کاربران خود می‌دهد. این امر می‌تواند برای افرادی که به عکاسی علاقه‌مند هستند یک گزینه بسیار مناسب باشد.

ویژگی دیگری که آیفون ۱۶ پرو را جذاب و هیجان انگیز می‌کند، صفحه نمایش فوق‌العاده آن است. با صفحه نمایش با رزولوشن بالا و فناوری های پیشرفته، تجربه تماشای ویدیوها و بازی‌های موبایلی با این گوشی بی‌نظیر خواهد بود.

به طور خلاصه، آیفون ۱۶ پرو با دو ویژگی هیجان انگیز به عنوان یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند سال آینده معرفی شده است و همه منتظر انتشار آن هستند.

۲۴ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۵۳

صفحه نمایش بزرگ‌تر و افزایش دو برابری ظرفیت حافظه داخلی، تنها دو مورد از ویژگی های جذاب منتسب به آیفون ۱۶ پرو و پرو مکس – iPhone 16 Pro Max هستند.

اپل نقشه‌های زیادی برای ارتقای دو گوشی سری آیفون ۱۶ پرو دارد و به‌تازگی، جزئیاتی از ویژگی های ‌آن‌ها فاش شده است. بر این اساس، هر دو مدل پرو و پرو مکس، صفحه نمایش بزرگ‌تری از نسل فعلی خواهند داشت؛ به‌ترتیب ۶٫۳ و ۶٫۹ اینچی!

ظاهرا این دو گوشی به نمایشگر اولد MLA (آرایه مایکرو لنز) نیز تجهیز خواهند شد که باید روشنایی بیشتر و در قیاس با پنل‌های OLED سنتی، زاویه دید بهتری از کناره‌ها داشته باشد.

اپل در ساخت گوشی‌های سری آیفون ۱۶ پرو از چیپ A18 Pro و رم ۸ گیگابایتی استفاده خواهد کرد. حداکثر ظرفیت حافظه داخلی آن‌ها هم با افزایش دو برابری نسبت به آیفون ۱۵ پرو به ۲ ترابایت خواهد رسید.

انتظار دوام شارژ بیشتر در این گوشی‌ها نیز دور از ذهن نیست؛ چرا که به‌ادعای منبع ما، آیفون ۱۶ پرو مکس دارای یک باتری ۴۶۷۶ میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود. این یعنی ۲۳۵ میلی‌آمپر ساعت بیشتر از ظرفیت باتری آیفون ۱۵ پرو مکس که در ترکیب با چیپست جدید و بهینه‌تر، می‌تواند شارژدهی بیشتری داشته باشد.

آیفون ۱۶ پرو هم از باتری بزرگ‌تر بی‌نصیب نخواهد ماند؛ کمااینکه تصاویری از باتری نمونه آزمایشی این گوشی با ظرفیت ۳۳۵۵ میلی‌آمپر ساعت بیرون آمده است. ناگفته نماند که باتری مدل ۱۵ پرو، ۳۲۷۴ میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد.

درباره مشخصات اپتیک نیز صحبت از وجود دوربین فوق عریض ۴۸ شواپیکسلی در هر دو مدل و سرانجام تجهیز مدل Pro به لنز tetraprism با زوم ۵x است.

این گزارش، به وجود امکانات ویژه AI در پرچمداران آتی اپل هم پرداخته و احتمالا شاهد هماهنگی بیشتر آن‌ها با ابزار هوش مصنوعی اپل MGIE AI خواهیم بود که اخیرا رونمایی شد.

دکمه Capture را هم باید برای هر دو مدل محفوظ بدانیم. همچنین گفته می‌شود که اپل بازدهی فرآیند ساخت بدنه تیتانیومی برای محصولات خود را بهبود داده است که این می‌تواند به‌معنای کاهش هزینه تولید باشد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها