لحظه‌ی تاریخی: دیدار جذاب ایوبی و کیانوش عیاری

مارس 7, 2024 0 نظر 25

در یک روزی پر از خوشایندی، دکتر حجت‌اله ایوبی و گروهی از اهالی سینما به منزل کیانوش عیاری، فیلمساز قدیمی، رفتند تا از او بازدید کنند. ایوبی درباره این دیدار تازه و شیرین نوشت و خوشحال بود که عیاری هنوز به سینما و ساخت فیلم وفادار است. در این دیدار، آقای عیاری و گروه فیلم‌های بلند و کوتاه و مستند خود را مجدداً بررسی کردند و برای مهرورزان فیلم ساخته شده توسط این گروه، نمایش گذاشتند.

سیف‌‌اله صمدیان، هوشنگ گلمکانی، جعفر صانعی مقدم و علم الهدی نیز در این دیدار حضور داشتند و اغلبیت اهالی سینما دعا کردند که عیاری همیشه سلامت و با انرژی برای ساخت فیلم‌های بیشتر باقی بماند. با وجود اینکه گروه هنر و تجربه مورد استقبال دائمی قرار گرفتند ولی هنوز هم داستان و تلاش آن‌ها جاری است. امیدواریم که آقای عیاری موفق و پرقدرت به تلاش و پیوستگی خود در صنعت سینما ادامه دهد.

۱۵:۵۵فانشو: دکتر حجت‌اله ایوبی رییس پیشین سازمان سینمایی به همراه جمعی از اهالی سینما، با حضور در منزل کیانوش عیاری، از این فیلمساز قدیمی عیادت کرد.ایوبی در باره این دیدار نوشت: «امروز بخت یار بود با گروه منحل شده هنر و تجربه رفتیم دیدن آقا کیانوش عزیز. بسیار دیدار شیرینی بود و خدا رو شکر که این مرد دوست داشتنی سینمای ایران حالش خوب است و در فکر ساختن فیلم‌هایی دیگر.کیانوش عزیز و بچه‌های بی نظیر هنر و تجربه به روایت آقای علم الهدی هشت هزار فیلم بلند و کوتاه و مستند را بازبینی و هشتصد فیلم را به نمایش گذاشتند. همه عزیزانی که در این سال‌ها به همت این گروه بی مانند فرصتی برای دیده شدن پیدا کردند دعا می کنند که آقا کیانوش سرحال و با قدرت سال‌های سال سایه اشبر سر سینمای ایران مستدام بماند. گروه هنر و تجربه اگر چه در دوران جدید مشمول مهرورزی شد ولی حکایت همچنان باقی است:تو بشکن چنگ ما را ای معلاهزاران ساز دیگر هست ما را…»گفتنی‌ست در این دیدار سیف‌‌اله صمدیان، هوشنگ گلمکانی، جعفر صانعی مقدم و علم الهدی حجت‌الاسلام ایوبی را همراهی کردند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها