آشنایی با آخرین اخبار از وزیر ارشاد، خاله شادونه و افخمی

فوریه 15, 2024 0 نظر 26

در روز چهارشنبه ۲۵ بهمن، در برنامه اکران فیلم‌های مستند تجسمی، رویدادهای جشنواره موسیقی فجر، توضیح وزیر ارشاد درباره معماری مرکز جشنواره‌های هنری فجر، اعتراض به عدم اهدا سیمرغ فیلمنامه، پیش‌بینی از گیشه فیلم‌های فجر و اکران نوروزی، ادامه برنامه «هفت» با افخمی، بازگشت خاله شادونه به تلویزیون، معرفی آثار جشنواره تئاتر «شبستان» و گزارشی از نمایشگاه گردشگری تهران مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در پخش اخبار، اعلام شد که برنامه اکران آثار حاضر در بخش رقابتی فیلم‌های مستند هنرهای تجسمی فجر شانزدهم توسط دبیرخانه این رویداد هنری منتشر شده است.

همچنین وزیر ارشاد در مورد احداث مرکز جشنواره‌های هنری فجر اطلاعاتی ارائه داد و نشان داد که پیش‌بینی‌ها انجام شده و به زودی کار سفارش طرح را به صورت ملی خواهند داشت.

در حوزه سینما، اعتراضاتی درباره عدم اهدا سیمرغ فیلمنامه و پیش‌بینی از گیشه فیلم‌های فجر و اکران نوروزی نیز مطرح شد.

از سوی دیگر، برنامه «هفت» با اجرای بهروز افخمی به طور مستمر پخش خود را ادامه می‌دهد و فصل جدید «باغ شادونه» نیز با محوریت خانواده و کودکان روزهای پنجشنبه و جمعه روی آنتن شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.

در حوزه هنر، نمایش‌های‌ راه‌یافته به نخستین جشنواره ملی تئاتر شبستان و نمایشگاهی از آثار محمدعلی ترقی‌جاه نیز مورد توجه قرار گرفت.

در بخش فرهنگی، شبکه نمایش سیما نیز فیلم‌های جدید خود را برای ناشنوایان و روشندلان متناسب‌سازی کرده و نمایش می‌دهد.

همچنین برخی از موضوعات دیگری مانند لغو روادید ایران برای شهروندان تانزانیا و نکوداشت شیخ حسین انصاریان نیز در برنامه مطرح شدند.

۷:۴۱رنامه اکران فیلم‌های مستند تجسمی، رویدادهای جشنواره موسیقی فجر، توضیح وزیر ارشاد درباره معماری مرکز جشنواره‌های هنری فجر، اعتراض به اهدا نشدن سیمرغ فیلمنامه، پیش‌بینی از گیشه فیلم‌های فجر و اکران نوروزی، ادامه «هفت» با افخمی، بازگشت خاله شادونه به تلویزیون، معرفی آثار جشنواره تئاتر «شبستان» و گزارشی از نمایشگاه گردشگری تهران از خبرهای فرهنگی هنری ۲۵ بهمن بود.به گزارش ایسنا، چهارشنبه ۲۵ بهمن‌ماه برنامه اکران آثار حاضر در بخش رقابتی فیلم‌های مستند هنرهای تجسمی فجر شانزدهم از سوی دبیرخانه این رویداد هنری منتشر شد.این سکو برای پرتاب جوانانِ مستعد پول بیشتری می‌خواهد!الماسی: باید از دل سوال کنیم که آثار جشنواره فجر چگونه بود
رویدادهای جشنواره موسیقی فجر:حجت اشرف‌زاده: با افتخار یک زباله‌جمع کن هستم!
توضیح وزیر ارشاد درباره معماری مرکز جشنواره‌های هنری فجردر ادامه، وزیر ارشاد در مورد تحقق وعده احداث مرکز جشنواره‌های هنری فجر از واگذاری زمین برای این کار خبر داد و گفت: تمام پیش‌بینی‌ها انجام شده و به زودی کار سفارش طرح را به صورت ملی خواهیم داشت.
چرا سیمرغ فیلم‌نامه اهدا نشد؟
کانون فیلم‌نامه نویسان سینمای ایران خطاب به رییس سازمان سینمایی، نامه‌ای نوشت و از ندادن سیمرغ بخش فیلم‌نامه گله کرد.
پیش‌بینی از گیشه فیلم‌های فجر و اکران نوروزی
دبیر شورای‌ صنفی نمایش با اشاره به اینکه فقط چند فیلم محدود از جشنواره فجر امسال می‌توانند به لحاظ اقتصادی در گیشه فروش موفقی داشته باشند، توضیحاتی را درباره اکران نوروزی، اکران عید فطر و پیش‌بینی از وضعیت سینما در سال آینده ارائه کرد.
درخواست کارکنان برلین برای آتش‌بس در غزه
کارکنان برلیناله در نامه‌ای سرگشاده خواستار «آتش‌بس فوری و آزادی همه گروگان‌ها» در غزه و همچنین موضع‌گیری قوی‌تر برلیناله در این زمینه شدند.
ادامه «هفت» با افخمی
برنامه سینمایی «هفت» که در مدت برگزاری جشنواره فجر هر شب روی آنتن می‌رفت، هفته آینده با اجرای بهروز افخمی پخش خود را از سر می‌گیرد.
بازگشت خاله شادونه به تلویزیون
فصل جدید «باغ شادونه» با محوریت خانواده و کودکان روزهای پنجشنبه و جمعه حوالی ساعت ۱۵ از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.
تماشای فیلم در شبکه نمایش برای نابینایان و ناشنوایان
شبکه نمایش سیما در جدیدترین برنامه‌هایش فیلم‌های جدید خود را برای ناشنوایان و روشندلان متناسب‌سازی می‌کند.
جشنواره تئاتر «شبستان» آثارش را شناخت
نمایش‌های‌ راه‌یافته به نخستین جشنواره ملی تئاتر شبستان و هیات انتخاب و بازبینی این رویداد معرفی شدند.
نگاهی به نمایشگاه جدید محمدعلی ترقی‌جاه
۱۳ سال پس از درگذشت محمدعلی ترقی‌جاه، گالری سهراب میزبان نمایشگاهی از آثار این هنرمند نوگرای ایرانی شده است و برای بازدید از این نمایشگاه فرصت تا ۳۰ بهمن است.
معترضان به سراغ شاهکار «بوتیچلی» رفتند
در ادامه مجموعه اعتراضات فعالان محیط زیستی در موسسات و موزه‌ها، دو معترض این بار شاهکاری از «ساندرو بوتیچلی» را هدف قرار دادند.
تبلیغ سفر با امپراطور کوزکو، صادق بوقی و عمه بتولامپراطور کوزکو، صادق بوقی، عمه بتول و چند نفر دیگر؛ نمایشگاه گردشگری تهران دست به دامن سلبریتی‌ها، اینستاگرامرها و طنازها برای تبلیغ سفر و ایرانگردی شده است. گزارش ایسنا درباره این دوره از نمایشگاه گردشگری را بخوانید.
لغو روادید ایران برای شهروندان تانزانیاهمچنین سفیر ایران از لغو روادید ایران برای شهروندان تانزانیا خبر داد.
سخنان شیخ حسین انصاریان در مراسم نکوداشت خودشحجت‌الاسلام شیخ حسین انصاریان در مراسم نکوداشت خودش گفت: علت این مجلس و شرکت بزرگان کشور چه دانشگاهی و حوزوی و چه رجال سیاسی فقط این جمله دعای کمیل امیرالمومنین(ع) بود که این اتفاق برای من افتاد: «وَ کَمْ مِنْ ثَنَاءٍ جَمِیلٍ لَسْتُ أَهْلاً لَهُ نَشَرْتَهُ… و چه بسیار ستایش نیکویی که شایسته آن نبودم و تو در میان مردم پخش کردی».

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها