گلکسی M15 سامسونگ: همراه با باتری قدرتمند و قیمت مناسب

دسامبر 28, 2023 0 نظر 31

گوشی ارزان گلکسی M15 سامسونگ با باتری غول‌پیکرش حریف می‌طلبد

گوشی های هوشمند ارزان قیمت اغلب با کارایی ضعیف و عمر باتری ناکافی روبرو هستند. اما گلکسی M15 از سامسونگ توانسته است با ارائه یک گوشی ارزان با باتری قوی، رقبای جدی برای دیگر گوشی های هوشمند ارزان قیمت باشد.

باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی این گوشی امکان استفاده طولانی مدت را فراهم می کند و کاربران را از نگرانی در مورد شارژ مداوم گوشی خود رها می کند. همچنین این گوشی دارای صفحه نمایش AMOLED با کیفیت بالا و دوربین قابل قبولی است که از ارزش خوبی برخوردار است.

در مجموع، گلکسی M15 از سامسونگ با باتری قوی و عمر طولانی، صفحه نمایش با کیفیت و دوربین معقول، گزینه عالی ای برای کسانی است که به دنبال یک گوشی ارزان و کارآمد هستند.

گوشی ارزان گلکسی M15 سامسونگ به‌زودی با یک باتری غول پیکر عرضه می‌شود که می‌تواند مچ رقبای چینی از برند شیائومی و ریلمی را در شارژدهی بخواباند.

سامسونگ چند هفته پیش از گوشی گلکسی A15 خودش به‌صورت رسمی رونمایی کرد و حالا ظاهرا خودش را آماده رونمایی از همزاد آن، گوشی گلکسی M15 می‌کند. مطابق انتظار این گوشی از سری گلکسی M سامسونگ شباهت زیادی با مدل هم شماره از سری گلکسی A‌ دارد، ولی یک تفاوت بزرگ در اینجا وجود دارد که آن هم باتری‌شان است.

گلکسی ام ۱۵، همان A15 با یک باتری بزرگ‌تر

در حالی که گلکسی آ ۱۵ از یک باتری ۵،۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی روی هر دو مدل ۴G و ۵G خود بهره می‌برد، اما سامسونگ گوشی گلکسی ام ۱۵ را یک پله ارتقا داده و به یک باتری غول پیکر ۶،۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز خواهد کرد.

این به‌معنای ۲۰ درصد ظرفیت باتری بیشتر و البته شارژدهی به‌مراتب طولانی‌تر با یک بار شارژ کامل است. در حال حاضر ظرفیت باتری تنها چیزیست که از گوشی ارزان سامسونگ می‌دانیم. اما وقتی این دیوایس معرفی شد، از شباهت بسیار زیاد آن با گلکسی ای ۱۵ از هر نظر تعجب نکنید.

بیشتر بخوانید:

ایموجی‌های آیفون را با این ترفند به سامسونگ بیاورید!

سامسونگ گوشی‌های سری M خودش را برای کاربرانی توسعه می‌دهد که به شارژدهی طولانی‌تری احتیاج دارند. بنابراین انتخاب بین گلکسی ام ۱۵ و گلکسی آ ۱۵ کاملا به ظرفیت باتری مورد نیاز شما بستگی خواهد داشت. در غیر این صورت همه‌چیز بین آن‌ها، حتی طراحی‌شان مشترک است.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها