کرمان موتور بازار را با ورود کی ام سی E30X به عنوان جایگزین برقی برای پراید تحت تأثیر قرار می‌دهد

فوریه 13, 2024 0 نظر 28

کی ام سی E30X، جایگزین برقی پراید

کمپانی خودروسازی کرمان موتور به تازگی اعلام کرده است که خودروی برقی جدید خود با نام کی ام سی E30X به عنوان جایگزین برقی برای خودروی پراید روانه بازار می‌شود. این خبر در حالی منتشر شده که صنعت خودروسازی در حال تغییر و تحولات سریعی است و افراد بیشتری به دنبال خودروهای برقی و پاک‌سوز هستند.

کی ام سی E30X با طراحی جذاب و تکنولوژی‌های پیشرفته خود، یک گزینه بسیار جذاب به عنوان خودروی شهری برای مصرف کنندگان خودرو محسوب می‌شود. با قابلیت حرکت بی‌صدا و محیط زیست‌بومی، این خودرو قطعا توجه بسیاری را به خود جلب خواهد کرد.

از طرف دیگر، این محصول جدید قیمتی مناسب‌تر نیز نسبت به خودروهای برقی دیگر دارد و این امر می‌تواند باعث افزایش تقاضا و پذیرش بیشتری از آن شود. به نظر می‌رسد که با ورود کی ام سی E30X به بازار، بازار خودروهای برقی در کشور دچار تحولات جدی خواهد شد.

کرمان موتور قرار است هاچ بک E30X را تحت برند کی ام سی به‌عنوان جایگزین برقی پراید عرضه کند. در ادامه این خودرو الکتریکی KMC را معرفی می‌کنیم.

جدیدترین اخبار خودرو داخلی حکایت از این دارند که کرمان موتور قصد عرضه خودرو E30X از خودروساز چینی جک را دارد. این محصول جک هاچ بکی با ماهیت اقتصادی و قوای محرکه تمام برقی است و کرمان موتور هدف از این دارد که آن را به‌نوعی به‌عنوان جایگزین برقی پراید به بازار ارائه کند. در ادامه بیشتر با جزئیات آن آشنا شوید.

کی ام سی E30X، جایگزین پراید با پیشرانه برقی

نمای جلو کی ام سی E30X کرمان موتور

کرمان موتور به‌دنبال این است تا جک E30X را به‌زودی به‌عنوان جایگزین پراید با پیشرانه الکتریکی روانه بازار کشور کند. تا به اینجا از این خودرو به‌عنوان کی ام سی E30X یاد شده است و باید منتظر رونمایی رسمی و انتشار اطلاعات درباره آن توسط کرمان موتور بود.

نمای کناری کی ام سی E30X کرمان موتورنمای کناری کی ام سی E30X کرمان موتور

جک، خودرو هاچ بک برقی E30X را سال گذشته میلادی روانه بازار کرد. این خودرو در چین همچنین با نام «یی‌وی ۳» (Yiwei 3) شناخته می‌شود. به‌طور دقیق‌تر، یی‌وی نام برند جدید این خودروساز چینی است که برخی از محصولات برقی خود را تحت آن عرضه می‌کند و این هاچ بک در واقع اولین محصول این برند به‌حساب می‌آید.

نمای عقب کی ام سی E30X کرمان موتورنمای عقب کی ام سی E30X کرمان موتور

همان‌طور که با نگاهی به نمای بیرونی جک ای ۳۰ ایکس می‌توان متوجه شد، این خودرو با اندازه جمع و جور برای کاربری روزمره داخل شهر ساخته شده است. همچنین از لحاظ قیمت در بازار چین در محدوده ۱۰۰ تا ۱۵۰ هزار یوان برابر با حدود ۱۵ تا ۲۲ هزار دلار قرار می‌گیرد و رانندگانی را هدف گرفته است که خواهان گزینه‌ای الکتریکی با کمترین قیمت هستند.

کابین ای 30 ایکس کرمان موتورکابین ای 30 ایکس کرمان موتور

این هاچ بک در دو نسخه با خروجی‌های متفاوت در دسترس قرار گرفته است که یکی حدود ۹۴ اسب بخار و دیگری ۱۳۴ اسب بخار قدرت تولید می‌کند. تامین انرژی این خودرو بر عهده یک باتری ۴۱ کیلووات‌ساعتی قرار دارد که با اتکا به آن، می‌توان مسافت ۴۰۰ کیلومتر را با یک بار شارژ طی کرد. مدت زمان مورد نیاز برای شارژ این باتری با جریان عادی ۷٫۵ ساعت اعلام شده، در حالی که فست شارژ آن از ۱۰ تا ۸۰ درصد طی ۳۰ تا ۴۰ دقیقه ممکن است.

ترمز ضد قفل (ABS)، توزیع الکترونیکی نیرو ترمز، دستیار ترمز، کنترل پایداری الکترونیکی، سیستم کمکی شروع حرکت در سربالایی، سیستم رصد باد تایرها، کروز کنترل، هشدار وجود مانع در عقب و ۲ ایربگ برخی از امکانات ایمنی کی ام سی E30X هستند. از جمله امکانات رفاهی آن هم باید به نمایشگر مرکزی، صفحه آمپر دیجیتال، تریم چرمی، تنظیم دستی صندلی‌ها، سنسور نور و سقف پانورامیک اشاره کرد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها