آخرین تازه های پرونده‌ی کوروش کمپانی: دستگیری ۵ عضو اصلی، ۵ هزار شاکی و تخمین رقم کلاهبرداری

مارس 13, 2024 0 نظر 19

آخرین اخبار از پرونده کوروش کمپانی؛ دستگیری ۵ عضو اصلی، ۵ هزار شاکی و تخمین رقم کلاه برداری

در پرونده‌ی کوروش کمپانی، یک شبکه‌ی کلاهبرداری بزرگ که به میلیون‌ها نفر آسیب زده است، پلیس توانست اقدامات موفقیت‌آمیزی انجام دهد. در این اقدامات، ۵ عضو اصلی شبکه کلاهبرداری دستگیر شدند و بیش از ۵ هزار شاکی که قربانی این کلاهبرداری بودند نیز شناسایی و در امان قرار گرفتند.

هولناک‌ترین بخش این اقدام، اعلام تخمینی از رقم بلند کلاهبرداری است. طبق آمارهای اولیه، رقم این کلاهبرداری به میلیون‌ها دلار می‌رسد و تلاش‌های انجام شده تاکنون نشان دهنده‌ی این است که این شبکه‌ی کلاهبرداری در طول سال‌ها به صورت مخفیانه و بدون تردید اقدام به سوء استفاده از افراد در هر سن و جنسیتی کرده است.

تیم پلیس از تلاش‌های بی‌وقفه‌ای برای دستگیری اعضای این شبکه کلاهبرداری برخوردار بوده و این دستاورد نهایی نشان از تصمیم جدی و مصممانه‌ی این تیم برای برطرف کردن این تهدید بزرگ به امنیت مالی شهروندان است.

ارسال شده توسط: معین کریمی ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۱۲رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا جزئیات جدیدی از پرونده کوروش کمپانی را ارائه کرده است. ظاهرا ۵ عضو اصلی این شرکت به‌تازگی دستگیر شده‌اند.چند عضو اصلی شرکت کوروش کمپانی که گردانندگان این شرکت بودند، توسط پلیس امنیت اقتصادی فراجا دستگیر شدند. به گزارش خبرنگار ما، سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا در این باره عنوان کرده که تاکنون ۵ نفر از عناصر اصلی کوروش کمپانی که گردانندگان این شرکت بودند، دستگیر شده‌اند و هر کسی که شکایتی دارد، می‌تواند به پلیس امنیت مراجعه کند.سردار رحیمی همچنین در مورد تعداد شاکیان این شرکت عنوان کرده که تاکنون حدود ۵ هزار نفر در تهران و سایر استان‌ها برای شکایت از کوروش کمپانی اقدام کرده‌اند و در مراحل پیگیری شکایت خود هستند. وی همچنین از احضار ۲۵ سلبریتی که در تبلیغات این شرکت همکاری کرده بودند به پلیس خبر داد و گفت، وجوهی که این افراد از کوروش کمپانی دریافت کرده بودند، بازگردانده شده است.امیرحسین شریفیان، مالک کوروش کمپانیرئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا میزان بدهی این شرکت به مردم را براساس تخمین‌ها چیزی بین ۱۸۰ تا ۲۰۰ میلیارد تومان عنوان کرده و مدعی شده با پیگیری‌هایی که با پلیس اینترپل فراجا و جهانی انجام شد، اعلان قرمز برای مدیر این شرکت نیز صادر شده است. پیشینه خبر: اصلا شرکتی به نام کوروش کمپانی در ایران ثبت نشده است! موج عظیم شکایت خریداران کوروش کمپانی از سلبریتی ها اگر خارج از ایران، سلبریتی ها برای شرکتی مشابه کوروش کمپانی تبلیغ می‌کردند چه عواقبی در انتظارشان بود؟ امیر حسین شریفیان، مالک کوروش کمپانی سرباز فراری است کوروش کمپانی مجوز واردات گوشی موبایل نداشته است! آخرین اخبار از پرونده کوروش کمپانی؛ توقیف اموال مالک، دستگیری همدستان و برخورد با تبلیغ کنندگان کوروش کمپانی ۱۴۰۲-۱۲-۲۳

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها