دزدهای آیفون را با ویژگی‌های جدیدش خیره کننده می‌کند: آپدیت جدید آی او اس ۱۷.۳

ژانویه 23, 2024 0 نظر 28

آی او اس ۱۷.۳ با قابلیت جدید خودش، دزدهای آیفون را سورپرایز می‌کند

آیفون همواره یکی از محبوب‌ترین گوشی‌های هوشمند جهان بوده و هست. اما یکی از مشکلاتی که همیشه وجود داشته، دزدیده شدن آن است. حالا با عرضه آی او اس ۱۷.۳ و قابلیت جدید آن، دزدهای آیفون را سورپرایز می‌کند. این قابلیت تحت عنوان “Find My AirPods” معرفی شده و به کاربران این امکان را می‌دهد تا به سادگی AirPods خود را پیدا کنند. این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد که مکان AirPods خود را از طریق محلیابی gps دریافت کنند. این برنامه همچنین به کاربران این امکان را می‌دهد تا با استفاده از صدایی قوی‌تر، AirPods را به سرعت پیدا کنند. اینطور که مشخص است، این قابلیت جدید آی او اس ۱۷.۳ می‌تواند کاربران آیفون را از دزدیده شدن AirPods و از دست دادن آن‌ها جلوگیری کند.

آپدیت آی او اس ۱۷.۳ – iOS 17.3 اپل با یک قابلیت امنیتی مهم منتشر شد که دزدان آیفون‌های اپل را از سرقت گوشی ناامید خواهد کرد.

اپل آپدیت آی او اس ۱۷.۳ و آیپد او اس ۱۷.۳ را برای دستگاه‌های سازگار خود منتشر کرد. مطابق انتظار این بروزرسانی‌ها برای تمام دستگاه‌های اپل منتشر خواهد شد و این یکی از نقاط متمایزکننده پلتفرم اپل با گوگل است. اما یکی از ویژگی‌های مهمی که این آپدیت جدید آی او اس در بر می‌گیرد، “Stolen Device Protection” است. قابلیتی که یک لایه امنیتی جدید را به دستگاه‌های سرقت رفته اپل اضافه می‌کند تا حتی اگر رمزعبور شما را هم داشت، سارق کاری از پیش نبرد.

یک لایه امنیتی جدید، آیفون‌ها را امن‌تر از گذشته می‌کند

با فعال‌سازی این ویژگی، برای دسترسی به پسوردهای ذخیره شده شما به فیس آیدی یا تاچ آیدی نیاز است. علاوه بر این تغییر تنظیمات حساسی مثل رمزعبور اپل آیدی یا پسورد گوشی شما نیز با تأخیر امنیتی محافظت می‌شود (شور اینکه آیفون شما در مکان همیشگی شما حضور داشته باشد). اگر در مکان غریبه‌ای قصد تغییر پسوردها را داشته باشید، اپل یک ساعت منتظر می‌ماند تا از امنیت گوشی شما و دزدیده نشدن آن مطمئن شده باشد.

آپدیت آی او اس ۱۷.۳

این یکی از قابلیت‌هایی است که می‌تواند امنیت کاربران را به‌خوبی تأمین کند. ما امیدواریم که گوگل و دیگر سازندگان اندرویدی نیز از قابلیت جدید آی او اس اپل الهام بگیرند و با چیزی شبیه به‌آن، از امنیت کاربرانشان محافظت کنند.

در آپدیت جدید iOS 17.3 همچنین یک والپیپر جدید به گوشی‌ها اضافه می‌شود و اپل موزیک به شما اجازه می‌دهد با دوستان خود در پلی لیست‌های موسیقی مشارکت داشته باشید. به‌طور مثال با ایموجی به آهنگ‌ها ری‌اکشن بدهید. AirPlay نیز حالا دارای یک حالت هتل است که به شما اجازه می‌دهد محتوای مورد نظر خود را روی تلویزیون اتاق‌های برخی هتل‌ها پخش کنید. گزینه تشخیص تصادف (Crash Detection) نیز بهینه‌سازی شده است.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها