جدیدترین شرایط فروش خودروهای دیزلی ایران خودرو در سال ۱۴۰۲ اعلام شد

مارس 8, 2024 0 نظر 23

**آخرین شرایط فروش محصولات ایران خودرو دیزل در سال ۱۴۰۲**

مشتریان و علاقمندان به خودروهای دیزلی ایران خودرو باید به خبر آخرین شرایط فروش محصولات این شرکت در سال ۱۴۰۲ توجه کنند. با اعلام شرایط جدید، ایران خودرو نسبت به ارائه تخفیفات و پیشنهادات ویژه برای خریداران محصولات خودرو خود دیزلی اقدام کرده است. این فرصت ممکن است بهترین و مناسب ترین فرصت برای شما باشد تا خودروی دیزلی مورد نظر خود را با شرایط ویژه و مناسب خریداری کنید.

نکته قابل توجه این است که این فروش ویژه به دلیل اعلام شرایط آخرین فروش در سال ۱۴۰۲ ممکن است به زودی به پایان برسد، بنابراین بهتر است به سرعت اقدام کنید و از این فرصت بهره مند شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره درباره شرایط فروش، می توانید با نمایندگان فروش ایران خودرو تماس حاصل فرمایید و بهترین تصمیم را بگیرید.

با خرید خودروی دیزلی ایران خودرو در سال ۱۴۰۲، از امکانات و قابلیت های برتر این محصولات لذت ببرید و از راحتی و سرعت در رانندگی لذت ببرید.

ارسال شده توسط: علیرضا قادرمیهنی ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۳۴به مناسبت ماه مبارک رمضان و در آستانه اتمام سال ۱۴۰۲، آخرین شرایط فروش محصولات ایران خودرو دیزل توسط این شرکت اعلام شده است.بازار خودروهای سنگین کشورمان از رونق خوبی برخوردار است و مشتریان خودش را دارد. شرکت‌های داخلی با تولید و عرضه محصولات جذاب خود نیاز به واردات ماشین سنگین را مرتفع کرده و کمبودها را تا حد زیادی جبران کرده‌اند. ایران خودرو دیزل یکی از شرکت‌های تابعه آبی پوشان جاده مخصوص است که در اسفند سال جاری از پیش فروش دور جدید محصولات خود خبر داده.آخرین شرایط فروش محصولات ایران خودرو دیزلدر اخبار شرایط فروش خودرو راجع به پیش فروش کشنده و کامیون‌های شایان دیزل در اسفند ۱۴۰۲ و شرایط فروش کامیون کمپرسی شکموتو X5000D در اسفند ۱۴۰۲ صحبت کردیم. حالا ایران خودرو دیزل قرار است از روز یکشنبه هفته آینده مورخ ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ پیش فروش دور جدید محصولات خود را آغاز کند.این طرح به مناسبت آغاز ماه مبارک رمضان بوده و محصولاتی نظیر کامیون‌های باری و کمپرسی ۱۹۲۴ و ۲۶۲۴، ون وانا، کامیونت آرناپلاس و پیکاپ فوتون اتوماتیک را شامل می‌شود. مطابق با بخشنامه منتشر شده توسط ایران خودرو دیزل، پیش فروش کامیون‌های باری و کمپرسی ۱۹۲۴ و ۲۶۲۴ از ساعت ۱۰ صبح و ون وانا از ساعت ۱۴ روز یکشنبه انجام خواهد شد.همچنین پیش فروش اینترنتی کامیونت آرناپلاس و پیکاپ تونلند فوتون اتوماتیک از ساعت ۱۰ صبح و ساعت ۱۴ روز دوشنبه مورخ ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ و تنها از طریق سایت فروش ایران خودرو دیزل صورت می‌پذیرد. هنوز درباره جزئیات این محصولات مطلبی منتشر نشده و متقاضیان می‌توانند به منظور کسب اطلاعات بیشتر به نمایندگی‌های مجاز این شرکت مراجعه کنند. آخرین شرایط فروش انواع خودرو در ایران:

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها