قیمت جذاب و نهایی خودرو بهمن رسپکت ۲ منتشر شد!

ژانویه 9, 2024 0 نظر 63

قیمت نهایی خودرو بهمن رسپکت ۲ اعلام شد

قیمت نهایی خودرو بهمن رسپکت ۲، آخرین مدل از خودروهای این برند معروف اعلام شد. این خودرو که از طرفداران زیادی برخوردار است، با قیمت نهایی مشخص شده به بازار عرضه خواهد شد. با اعلام این قیمت، منتظران این خودرو برای خرید و یا سفارش آن به دفتر فروش مراجعه خواهند کرد.

خودرو بهمن رسپکت ۲، با طراحی زیبا و ویژگی‌های برتری که دارد، توانسته است توجه زیادی را به خود جلب کند. با اعلام قیمت نهایی آن، انتظار می‌رود که علاقمندان به خودروهای این برند، برای خرید این مدل به نمایشگاه‌ها و نمایندگی‌های رسمی مراجعه کنند.

قیمت نهایی این خودرو که با توجه به امکانات و ویژگی‌های آن تعیین شده است، احتمالاً منجر به افزایش درخواست و سفارش این خودرو خواهد شد. امیدواریم که با اعلام این قیمت، امکان دسترسی به این خودرو برای خریداران محترم، آسان‌تر شود.

قیمت نهایی بهمن رسپکت ۲ اعلام شد. بهمن موتور Respect 2 را در قالب طرح تبدیل اختیاری فیدلیتی پرایم به مشتریان عرضه می‌کند.

شرکت بهمن موتور طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد آن دسته از متقاضیان سامانه یکپارچه فروش خودروهای داخلی که موعد تحویل آنها اردیبهشت ۱۴۰۳ تعیین شده بود، در قالب طرح تبدیل اختیاری می‌توانند فرایند درخواست تغییر خودرو از فیدلتیی پرایم به رسپکت ۲ را انجام دهند. طی این اطلاعیه، قیمت نهایی خودرو بهمن رسپکت ۲ نیز اعلام شد. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با جزئیات تبدیل تبدیل اختیاری فیدلیتی پرایم به رسپکت ۲ آشنا می‌شویم.

قیمت نهایی خودرو بهمن رسپکت ۲

قیمت نهایی بهمن رسپکت 2

مشتیان در این طرح می‌توانند رسکپت تیپ ۲ را به به جای فیدلیتی پرایم تیپ ۱ و ۲ با قیمت نهایی ۱ میلیارد و ۸۴ میلیون تومان خریداری کنند. این خودرو در رنگ‌های سفید و مشکی با تریم مشکی در مدل ۱۴۰۲ و موعد تحویل هفته دوم بهمن ۱۴۰۲ به مشتریان عرضه خواهد شد. همچنین در این طرح تبدیل، مابه‌التفاوت قابل پرداخت به مشتریان نیز ظرف مدت ۷ روز پس از ثبت درخواست به حساب مشتریان واریز خواهد شد.

گفتنی است مشتریان برای استفاده از این طرح تبدیل اختیاری می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح روز سه شنبه ۱۹ دی تا ساعت ۲۴ روز یکشنبه ۲۴ دی ۱۴۰۲ به سامانه فروش شرکت بهمن موتور به آدرس bahman.iranecar.com مراجعه کرده و فرایند واریز وجه را انجام دهند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها