بازگردانی تریلر GTA VI توسط هیوندای؛ جذاب‌ترین تبلیغ خودرویی تاکنون!

ژانویه 22, 2024 0 نظر 31

بازسازی تریلر GTA VI توسط هیوندای: یک تبلیغ خنده‌دار و جذاب

هیوندای به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های خودروسازی جهان، همواره به دنبال ایده‌های نوآورانه و جذاب برای تبلیغ محصولات خود می‌باشد. آخرین تبلیغی که این شرکت ارائه داده است، بازسازی تریلر بازی محبوب GTA VI توسط هیوندای بوده است که احتمالاً خنده‌دارترین تبلیغ خودرویی باشد که تاکنون دیده‌اید.

در این تبلیغ، هیوندای با استفاده از تکنولوژی پیشرفته و خلاقیت بیشتر، توانسته است نگاهی جالب و جذاب به بازی GTA VI ارائه دهد که بیشترین توجه را به خود جلب کند. این تبلیغ نه تنها برای طرفداران بازی GTA VI جالب است، بلکه برای علاقمندان به خودروهای هیوندای نیز جذابیت دارد.

بنابراین، بازسازی تریلر GTA VI توسط هیوندای احتمالاً یکی از خنده‌دارترین و جذاب‌ترین تبلیغات خودرویی است که تاکنون دیده‌اید و نشان از خلاقیت و نوآوری شرکت هیوندای در زمینه تبلیغات دارد.

هیوندای برای تبلیغ تیم رالی خود تریلر معرفی بازی GTA VI را بازسازی کرده. در ادامه این ویدیو جالب را تماشا کنید که خنده‌دار از آب در آمده است.

تریلر معرفی فوق‌العاده مورد انتظار نسخه جدید GTA که آذرماه گذشته منتشر شد، بی‌شک یکی از بزرگ‌ترین اتفاقات صنعت سرگرمی سال ۲۰۲۳ بود. این تریلر در مدت کوتاهی به بازدید بیش از ۱۵۰ میلیون و چندین رکورد تازه دست پیدا کرد و در شبکه‌های اجتماعی از جمله توییتر موضوع بحث شد. حالا هیوندای، خودروساز کره‌ای برای تبلیغ تیم خود در مسابقات رالی قهرمانی جهان (WRC) تریلر GTA VI را به سبک و سیاقی جالب بازسازی کرده است.

بازسازی تریلر GTA VI در ویدیو تبلیغاتی جدید هیوندای

هیوندای در این ویدیو تلاش کرده تمام صحنه‌های تریلر بازی GTA 6 را با چاشنی طنز بازسازی کند و خروجی آن ویدیویی سرگرم‌کننده از آب در آمده است که احتمالاً قبل از آغاز فصل ۲۰۲۴ رالی قهرمانی جهان به نوبه خود توجهات را به سمت این خودروساز کره‌ای جلب می‌کند. «اوت تاناک» (Ott Tanak)، قهرمان WRC و «تیری نوویل»، هم‌تیمی او نقش دو شخصیت اصلی بازی جی تی ای ۶ یعنی جیسون و لوسیا را در این ویدیو بازی می‌کنند.

اگر دنبال‌کننده دنیای بازی‌های ویدیویی باشید، باید طی چند وقت اخیر بازسازی تریلر GTA 6 در GTA 5 یا ماینکرفت را دیده باشید. با این حال، بازسازی تریلر این بازی توسط این شرکت خودروسازی اقدامی غیرمنتظره است که برای عده بسیاری جالب به نظر می‌رسد.

بازی GTA VI که پس از گذشت ۱۰ سال از عرضه آخرین نسخه این سری معرفی شد، قرار است سال ۲۰۲۵ بالاخره به عرضه برسد؛ البته در صورتی که تاخیری در عرضه آن صورت نگیرد. راک‌استار تا به اینجا انتشار این بازی برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس را تایید کرده، اما هنوز سخنی از نسخه پی‌سی به میان نیاورده است. انتظار می‌رود در پیروی از الگو GTA V، این نسخه مدتی بعد از نسخه‌های کنسولی رسماً در دسترس قرار بگیرد.

نسخه جدید GTA، یکی از محبوب‌ترین بازی‌های ویدیویی تاریخ، بازیکنان را دوباره به وایس سیتی یا به‌طور دقیق‌تر، ایالت لئونیدا می‌برد که وایس سیتی فقط بخشی از آن است. بر اساس تریلر منتشر شده و جزئیات لو رفته تاکنون، دو شخصیت قابل بازی در این عنوان با نام‌های جیسون و لوسیا حضور خواهند داشت. گفتنی است که لوسیا اولین شخصیت اصلی زن در سری جی تی ای به حساب می‌آید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها