قوانین وضوابط خرید و فروش کامیونت JAC در بازار کالا

فوریه 18, 2024 0 نظر 29

شرایط فروش کامیونت JAC در بورس کالا

کامیونت JAC یکی از محصولات محبوب در بازار خودروهای باری می‌باشد که از سرعت بخشیدن به عملیات حمل و نقل بار بهره مند است. شرکت بورس کالا به عنوان یکی از معتبرترین و قابل اعتماد‌ترین مراکز فروش این نوع از خودروها در ایران، شرایطی بسیار ایده‌آل برای فروش کامیونت JAC ارائه می‌کند.

در شرایط فروش کامیونت JAC در بورس کالا، مشتریان قادر به انتخاب از بین انواع مختلف مدل‌ها و نسخه‌های مختلف این خودرو هستند. از جمله امکانات و خدماتی که این شرکت ارائه می‌دهد، داشتن تنوع بی‌نظیر در انتخاب رنگ‌ها و تجهیزات مختلف برای سفارش محصول، همراه با قیمت‌های رقابتی و مناسب برای تمامی مشتریان است. همچنین مشتریان می‌توانند از برنامه‌های اقساطی و اعتباری مختلف نیز برای خرید کامیونت JAC استفاده نمایند.

با توجه به این موارد، شرایط فروش کامیونت JAC در بورس کالا به عنوان یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید این نوع از خودروها محسوب می‌شود و به مشتریان این امکان را می‌دهد که با اطمینان و اطمینان خیال این خودرو را انتخاب کنند.

ارسال شده توسط: پوریا هاشم پور ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۰۶شرکت آرین دیزل با انتشار اطلاعیه‌ای شرایط فروش کامیونت های ۹ تن، ۸.۵ تن و ۶ تن JAC را در بورس کالا اعلام کرد.آرین دیزل قصد دارد تا از طریق بورس کالا نسبت به عرضه محدود سه مدل از کامیونت های جک با پیش پرداخت ۱۰ درصدی اقدام کند. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز به اعلام جزئیات این طرح می‌پردازیم.جزئیات فروش کامیونت های JAC در بورس کالا – بهمن ۱۴۰۲در این طرح ۳۰ عدد کامیونت ۶ تن JAC با قیمت پایه ۱ میلیارد و ۶۸۰ میلیون تومان، ۳۰ عدد کامیونت ۸.۵ تن JAC با قیمت پایه ۱ میلیارد و ۷۱۶ میلیون تومان و تعداد ۳۰ عدد کامیونت ۹ تن JAC نیز با قیمت ۱ میلیارد و ۷۵۴ میلیون تومان عرضه خواهند شد.تاریخ عرضه همه محصولات ۳۰ بهمن ماه سال جاری خواهد بود و متقاضیان باید ۱۰ درصد از مبلغ کل را به‌عنوان پیش پرداخت، ارائه دهند. شایان ذکر است موعد تحویل کامیونت‌های فوق در تاریخ ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ اعلام شده است. همچنین بخوانید: شرایط فروش اقساطی وانت نیسان زامیاد در بهمن ۱۴۰۲ شرایط فروش سایپا ویژه جایگزینی خودروهای فرسوده در بهمن ۱۴۰۲ جک شرایط فروش خودرو ۱۴۰۲-۱۱-۲۸

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها