پیشنهاد ویژه: خرید خودروی سایپا شاهین اتوماتیک با شرایط استثنایی در دی ماه ۱۴۰۲

دسامبر 27, 2023 0 نظر 37

شرایط جدید پیش فروش سایپا شاهین اتوماتیک در دی ماه ۱۴۰۲

با ورود به دهه جدید ۱۴۰۲، شرکت سایپا شاهین اقدام به ارائه شرایط جدیدی برای پیش فروش خودروی اتوماتیک مدل شاهین نموده است. این شرایط جدید شامل تخفیف های ویژه، امکانات اضافی و اقساط مناسب برای خریداران محترم می باشد.

خودروی سایپا شاهین اتوماتیک با طراحی مدرن، امکانات رفاهی و ایمنی بالا، توانایی موتوری برتر و قیمت مناسب، یکی از محصولات محبوب در بازار خودروی ایران می باشد و با ویژگی های خود مورد توجه خریداران زیادی قرار گرفته است.

پیش فروش این مدل خودرو با شرایط جدید ویژه، فرصتی مناسب برای خریداران است که به دنبال خرید یک خودرو اتوماتیک با کیفیت و قیمتی مناسب هستند. در صورتی که به دنبال یک خودروی جدید با شرایط ویژه در دی ماه ۱۴۰۲ هستید، قطعا این پیش فروش برای شما یک فرصت بی نظیر است.

شرایط جدید پیش فروش سایپا شاهین اتوماتیک در دی ماه ۱۴۰۲ اعلام شد. سایپا نسخه اتومات شاهین را به‌شکل پیش فروش به مشتریان عرضه می‌کند.

گروه خودروسازی سایپا اعلام کرد آن دسته از متقاضیانی که در خرداد سال ۱۴۰۲ در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی برای خرید خودرو شاهین با گیربکس اتومات فرایند ثبت نام اولیه را انجام دادند و در تاریخ یکشنبه ۳ دی ۱۴۰۲ نیز پیامک دریافت کردند، می‌توانند در این طرح فرایند واریز وجه و تکمیل ثبت نام را انجام دهند. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با شرایط فروش شاهین اتومات آشنا خواهیم شد.

شرایط جدید پیش فروش سایپا شاهین اتوماتیک

 پیش فروش سایپا شاهین اتوماتیک پیش فروش سایپا شاهین اتوماتیک

سایپا در این طرح نسخه اتومات شاهین را با مبلغ پیش پرداخت علی‌الحساب ۳۲۰ میلیون و ۸۵۹ هزار تومان به مشتریان عرضه می‌کند. قیمت خودرو نیز همان قیمت روز خودرو در زمان تحویل مندرج در قرارداد مشتریان خواهد بود. همچنین موعد تحویل این خودرو هم در هفته چهارم اردیبهشت و خرداد ۱۴۰۳ اعلام شده است.

سایپا سایپا شاهین شرایط فروش خودرو

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها