پیکاپ فوتون تونلند دیزلی با دنده اتوماتیک، به زودی به بازار عرضه خواهد شد

مارس 13, 2024 0 نظر 70

پیکاپ فوتون تونلند دیزلی با دنده اتوماتیک یکی از جدیدترین انواع خودروهای باری این شرکت معروف خودروسازی می‌باشد که در نزدیکی عرضه به بازار قرار دارد. این پیکاپ با طراحی زیبا، امکانات بیشمار و مصرف بهینه سوخت، در زمینه حمل‌و‌نقل مواد نیازمند به یک خودرو قوی، مطمئن و کارآمد بسیار مناسب است.

به طور کلی، پیکاپ فوتون تونلند دیزلی با دنده اتوماتیک از ترکیبی منحصر به فرد از قدرت، عملکرد و استحکام برخوردار است. با دارا بودن دیزل به صرفه و دنده اتوماتیک، این خودرو می‌تواند در مسیرهای طولانی و با پرتعداد ترددها به خوبی عمل کند و راننده را از خستگی ناشی از رانندگی دور نگه دارد.

بنابراین، انتظار می‌رود که با عرضه این مدل جدید پیکاپ، تقاضا برای آن افزایش یابد و به یکی از پرطرفدارترین خودروهای باری در بازار تبدیل شود. اگر به دنبال یک خودروی اقتصادی، مقرون به صرفه و با عملکرد برتر برای کارهای باربری هستید، پیکاپ فوتون تونلند دیزلی با دنده اتوماتیک می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد.

ارسال شده توسط: پوریا هاشم پور ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۱۷شرکت ایران خودرو دیزل قصد دارد تا نسخه جدید پیکاپ فوتون تونلند دیزلی را با دنده اتوماتیک به بازار کشور عرضه کند.گروه صنعتی ایران خودرو دیزل، مدتی است با عرضه محصولات پیکاپ فوتون با نام‌های تونلند G7 بنزینی و تونلند دیزلی با استقبال مناسبی از سوی خریداران روبه‌رو بوده است. طبق آخرین اخبار خودرو، این شرکت قصد دارد تا در سال آینده، فوتون تونلند دیزلی با دنده اتوماتیک را وارد بازار نماید.سال آینده منتظر عرضه پیکاپ فوتون تونلند دیزلی با دنده اتوماتیک باشیدهنوز اطلاعات دقیقی از پیکاپ جدید ایران خودرو در دست نیست، اما این نسخه به‌احتمال زیاد با شباهت کامل به تونلند دیزلی دنده دستی و تنها با تفاوت در بخش فنی عرضه خواهد شد. طبق اخبار واصله، فرآیند ثبت سفارش قطعات نسخه اتوماتیک پیکاپ فوتون تونلند دیزلی به‌صورت CKD آغاز شده و در سال آینده، این نسخه جدید وارد خطوط مونتاژی شرکت ایران خودرو دیزل خواهد شد.مشخصات فنی احتمالی پیکاپ تونلند دیزلی اتوماتیکدر نسخه دنده ای این خودرو شاهد یک پیشرانه ۲٫۸ لیتری توربو دیزل برند کامینز با حداکثر قدرت ۱۷۴ اسب بخار و گشتاور ۳۶۵ نیوتن‌متر هستیم. اما در رابطه با نسخه اتوماتیک و با توجه به داده‌های رسمی وبسایت فوتون، یک پیشرانه توربو دیزل با کد ۴F20TC روی این خودرو نصب شده است. این پیشرانه با اتصال به گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک ZF، توانایی تولید قدرت ۱۶۱ اسب بخار و گشتاور ۳۹۰ نیوتن‌متر را دارد.امکانات ایمنی و رفاهی Foton تونلند دیزلی اتوماتیکهنوز اطلاعات رسمی از سطح آپشن این خودرو برای بازار ایران، اعلام نشده است. ولی به‌طور کلی، از امکانات مورد انتظار تونلند دیزلی اتوماتیک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:سیستم ورود بدون کلید به‌همراه استارت دکمه‌اینمایشکر لمسی کنسول مرکزی همراه با دوربین دنده عقب کروز کنترلسنسور هشدار موانع در قسمت عقب خودروسنسور نورچراغ‌های روز (Day Light)سیستم تهویه مطبوع الکتریکیسامانه کنترل پایداری (ESP)تریم چرمی صندلی‌هاترمزهای دیسکی عقب و جلوچهار چرخ محرکترمزهای ABS، EBD و…ایموبیلایزررول بار همچنین بخوانید: مقایسه دو پیکاپ کی ام سی T9 با فوتون تونلند G7 پیکاپ چانگان هانتر با طراحی به‌روز و پیشرانه هیبرید ۲۷۰ اسب بخاری از راه رسید

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها