معرفی جذاب تبلت سامسونگ گلکسی Tab S6 Lite

مارس 27, 2024 0 نظر 17

سامسونگ با معرفی تبلت جدید خود، گلکسی Tab S6 Lite، مجدداً استانداردهای بالای خود را در بازار تبلت ها به اثبات رسانده است. این تبلت با طراحی زیبا و سبک، صفحه نمایش بزرگ و کیفیت تصویر بالا، پردازنده قدرتمند و قابلیت اجرای برنامه ها و بازی های سنگین، همراه با قلم S Pen قابل استفاده است، که تجربه‌ی کاربری بی نظیری را برای کاربران به ارمغان می‌آورد.

گلکسی Tab S6 Lite از نظر قیمت نیز در محدوده قابل قبولی قرار گرفته است، بنابراین افرادی که به دنبال یک تبلت با کیفیت و عملکرد بالا هستند، می‌توانند به سادگی به این محصول پرداخته و از آن لذت ببرند.

با توجه به تمامی ویژگی‌های منحصر به فرد این تبلت، می‌توان گفت که گلکسی Tab S6 Lite یک گزینه عالی برای افرادی است که به دنبال تبلتی با کارایی بالا و قیمت مناسب هستند. این تبلت با طراحی زیبا، عملکرد قدرتمند و ویژگی‌های فوق‌العاده، یک انتخاب عالی برای استفاده روزمره و تفریحی می‌باشد.

ارسال شده توسط: ندیم نجم آبادی ۰۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۳۸مدل ۲۰۲۴ تبلت سامسونگ گلکسی تب اس ۶ لایت – Samsung Galaxy Tab S6 Lite مشابه مدل‌های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۲ است؛ اما چیپست متفاوتی دارد.سامسونگ از یک تبلت جدید با نامی آشنا رونمایی کرد: مدل ۲۰۲۴ گلکسی Tab S6 Lite که در دو نسخه Wi-Fi و LTE عرضه می‌شود. هر دو نسخه هم رنگ‌بندی خاکستری، صورتی و سبز دارند.ظرفیت حافظه داخلی این تبلت، ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت است که با استفاده از کارت microSD، یک ترابایت دیگر به این فضا اضافه می‌شود. عجیب اینکه ظرفیت رم دستگاه مانند مدل ۲۰۲۰ فقط ۴ گیگابایت است. تبلت جدید سامسونگ از تراشه اگزینوس ۱۲۸۰ قدرت می‌گیرد و با One UI 6.1 (مبتنی بر اندروید ۱۴) کار می‌کند. اتفاقا سیستم عامل مدل ۲۰۲۲ این تبلت هم اخیرا به همین ورژن آپدیت شد.ال‌سی‌دی ۱۰٫۴ اینچی گلکسی تب اس ۶ لایت، رزولوشن ۱۲۰۰ در ۲۰۰۰ پیکسل و نسبت تصویر ۱۵ به ۹ دارد. پهنای حاشیه اطراف صفحه نمایش به ۹ میلی‌متر می‌رسد و ضخامت دستگاه، ۷ میلی‌متر است.انرژی این تبلت را یک باتری ۷۰۴۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌کند و یک قلم دیجیتالی S Pen هم درون جعبه آن وجود دارد.فروش تبلت سامسونگ گلکسی تب S6 لایت از روز نهم فروردین آغاز می‌شود؛ ولی هنوز قیمت آن مشخص نیست.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها