پشت پرده فیلم جدید کیومرث پوراحمد: ویدیوی جذاب از ساخت آخرین فیلم!

دسامبر 26, 2023 0 نظر 86

فیلم سینمایی “پرونده باز است” به کارگردانی کیومرث پوراحمد در حال حاضر در شبکه نمایش خانگی به صورت آنلاین اکران شده است. این فیلم، آخرین اثر این کارگردان است که پژمان بازغی، حسین پاکدل، سام قریبیان، نسیم ادبی و دیگر بازیگران معروف در آن حضور دارند. “پرونده باز است” برای اولین بار در فستیوال فیلم فجر به نمایش درآمد و داستان آن مربوط به یک نوجوان ۱۵ ساله است که به طور ناخواسته دوستش را به قتل رسانده و در حال حاضر در زندان منتظر حکم دادگاه است. این داستان بر اساس پرونده‌ای جنجالی در دهه هشتاد ساخته شده است. به تازگی ویدئویی از پشت صحنه این فیلم سینمایی منتشر شده است که می‌توانید با تماشای آن به زوایای مختلف این اثر نیز نگاهی بیاندازید.

فیلم سینمایی «پرونده باز است» به کارگردانی کیومرث پوراحمد به صورت آنلاین اکران شده است.
به گزارش ایلنا، فیلم سینمایی «پرونده باز است» آخرین ساخته زنده‌یاد کیومرث پوراحمد این روزها در شبکه نمایش خانگی به صورت آنلاین اکران شده است.
پژمان بازغی، حسین پاکدل، سام قریبیان، نسیم ادبی، علی باقری، مه‌لقا باقری، محمدرضا غفاری و شادی مختاری از بازیگران این فیلم سینمایی هستند.
«پرونده باز است» برای اولین بار در چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر نمایش داده شد. این فیلم یک داستان جنایی در رابطه با نوجوانی ۱۵ساله را روایت می‌کند که ناخواسته مرتکب قتل دوستش می‌شود و حالا در زندان منتظر حکم دادگاه است.
قصه «پرونده باز است» برگرفته از پرونده‌ای جنجالی در دهه هشتاد است.
در ادامه ویدئویی از پشت صحنه آخرین فیلم سینمایی کیومرث پوراحمد را مشاهده می‌کنید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها