فروش وانت نیسان زامیاد به شرایط اقساطی در ماه بهمن ۱۴۰۲

فوریه 18, 2024 0 نظر 32

شرایط فروش اقساطی وانت نیسان زامیاد در بهمن ۱۴۰۲

وانت نیسان زامیاد یکی از خودروهای محبوب باربری و حمل و نقل در ایران است که با قدرت موتور قوی و ظرفیت بالای حمل بار، توانسته است محبوبیت زیادی در بازار کسب کند. با توجه به افزایش نیاز به این نوع وسایل حمل و نقل، شرکت زامیاد تصمیم گرفته است تا شرایط فروش اقساطی وانت نیسان را در ماه بهمن ۱۴۰۲ بهبود ببخشد.

شرایط فروش اقساطی وانت نیسان زامیاد به گونه ای است که برای خریداران با درآمد متوسط هم قابل دست یابی باشد. با این شرایط اقساطی مشتریان می‌توانند بدون نیاز به پرداخت یکجا، خودروی وانت نیسان را به صورت اقساطی تهیه کنند.

این شرایط فروش اقساطی شامل مواردی مانند پرداخت اولیه کم، نرخ سود مناسب و اقساط ماهیانه منعطف برای مدت زمان مشخص است. با این اقساط، خریداران می‌توانند از خودروی وانت نیسان بدون ایجاد فشار مالی زیاد، به راحتی بهره‌مند شوند و از امکانات و کارایی این وسیله نقلیه بهره‌مند شوند.

از این رو، شرایط فروش اقساطی وانت نیسان زامیاد در بهمن ۱۴۰۲ یک فرصت مناسب برای همه کسانی است که تمایل به خرید یک وانت قدرتمند و کارآمد دارند.

ارسال شده توسط: پوریا هاشم پور ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۳۴گروه خودروسازی سایپا با انتشار اطلاعیه‌ای شرایط فروش اقساطی وانت نیسان زامیاد را در دو تیپ ویژه بهمن ماه ۱۴۰۲ اعلام کرد.سایپا با انتشار بیانیه‌ای از طرح جدید فروش وانت نیسان زامیاد خبر داد. این طرح از روز پنجشنبه ۲۶ بهمن ماه ۱۴۰۲ آغاز شده و تا زمان اعلام تکمیل ظرفیت ثبت نام کنندگان از سوی سایپا ادامه خواهد داشت. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز به اعلام جزئیات این طرح می‌پردازیم.جزئیات فروش اقساطی وانت نیسان زامیاد – بهمن ۱۴۰۲در این طرح فروش، خودرو وانت نیسان تک سوز آپشنال SVPD با قیمت مصوب ۵۴۲ میلیون و ۱۹۰ هزار تومان، با دو نوع پیش پرداخت و اقساط ۳۶ ماهه و موعد تحویل حداکثر ۳۰ روز کاری به مشتریان عرضه خواهد شد. همچنین خودرو وانت نیسان تک سوز آپشنال رادیال SVPD نیز با قیمت ۵۵۹ میلیون و ۹۰ هزار تومان با دو نوع پیش پرداخت و اقساط حداکثر ۲۴ ماهه و موعد تحویل ۹۰ روز کاری به متقاضیان این خودرو عرضه می‌شود.متقاضیان می‌توانند با مراجعه به وبسایت این شرکت تا زمان تکمیل ظرفیت نسبت به ثبت نام در این طرح اقدام نمایند. همچنین بخوانید: شرایط فروش اقساطی بدون بهره پیکاپ کلوت اتوماتیک تیپ ۲ در بهمن ۱۴۰۲ اولین شرایط فروش KMC T9، پیکاپ جدید کرمان موتور + قیمت و جزئیات ثبت نام پیکاپ وانت زامیاد سایپا شرایط فروش خودرو شرایط فروش سایپا شرایط فروش محصولات سایپا ۱۴۰۲-۱۱-۲۷

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها