پارس خودرو میزبان تولید پیکاپ چانگان هانتر پلاس در ایران + بررسی ویژگی های فنی، امکانات و تصاویر

مارس 15, 2024 0 نظر 22

پیکاپ چانگان هانتر پلاس از جمله خودروهای سنگین و محبوب برای استفاده در شهرها و مناطق روستایی است. این خودرو توسط پارس خودرو در ایران مونتاژ می‌شود و به عنوان یک گزینه اقتصادی و عملی برای کاربرانی که نیاز به یک خودرو سخت‌افزاری دارند، معرفی شده است.

پیکاپ چانگان هانتر پلاس دارای موتور قدرتمندی است که باعث افزایش قدرت و عملکرد خودرو در مسیر های دشوار می‌شود. این خودرو دارای امکانات مدرنی مانند سیستم ترمز ABS، سیستم پخش صدا، سیستم کنترل تراکشن و سیستم هوشمند ایمنی است که امکان رانندگی ایمن و راحت را برای کاربر فراهم می‌کند.

از جمله مشخصات فنی این خودرو می‌توان به سیستم موتور ۱۸۰۰ سی‌سی، دارای ۴ سیلندر و ۱۶ سوپاپ، جعبه دنده دستی یا اتوماتیک و همچنین تعلیق مستقل جلو و عقب اشاره کرد. همچنین با دیدن عکس‌های این خودرو، متوجه خواهید شد که طراحی زیبا و مدرن این خودرو باعث شده تا مورد توجه بسیاری از مشتریان قرار بگیرد.

ارسال شده توسط: پوریا هاشم پور ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۵۱با اعلام مدیر عامل شرکت زامیاد، پیکاپ جذاب و چینی چانگان هانتر پلاس توسط این شرکت در ایران مونتاژ و عرضه می‌شود.پس از اعلام خبر تولید پیکاپ چانگان هانتر پلاس توسط سایپا در کشور، اکنون شرکت زامیاد که از زیرمجموعه‌های گروه خودروسازی سایپا محسوب می‌شود و عمدتا خط تولید محصولات باری و نیمه سنگین را برعهده دارد خبر از مونتاژ پیکاپ چانگان هانتر پلاس در ایران را داده است. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز در معرفی این پیکاپ چینی همراه ما باشید.پیکاپ چانگان هانتر پلاس، مونتاژی جدید زامیادمهدی صادقی کاشان، مدیر عامل شرکت زامیاد با اعلام خبر مونتاژ این پیکاپ با کیفیت چینی در کشور تاکید کرد که چانگان هانتر پلاس جلوه‌ای تکامل یافته از نوآوری، تکنولوژی مدرن و طراحی متفاوت است که در رقابت با سایر پیکاپ‌ها به بازار عرضه خواهد شد.وی همچنین به مجموع دستاوردهای زامیاد در سال گذشته اشاره کرد که عبارتند از: رشد ۱۰ درصدی فروش، ورود نماد خزامیا به تابلوی بازار اول، افزایش سرمایه ۴۳ درصدی، خروج از زیان انباشته در سال مالی ۱۴۰۱ و استمرار آن در سال‌های آتی و حضور در بازارهای صادراتی نظیر کشورهای حوزه آفریقا و پاکستان با تولید خودرو وانت نیسان راست فرمان و آن را پیشرفت بزرگی خواند.لازم به ذکر است شرکت زامیاد که تا به امروز ۱۷ محصول متفاوت از خانواده وانت، کامیون، مینی بوس و اتوبوس را به بازار کشور عرضه کرده است، به عنوان یکی از شرکت‌های باسابقه در صنعت خودروسازی کشور شناخته می‌شود. شرکت سایپا نیز با دارا بودن غریب ۴۰ درصد درصد از سهام آن به عنوان مالک و سهامدار اصلی زامیاد شناخته می‌شود.مشخصات فنی Changan Hunter Plusدر بخش فنی هانتر پلاس از یک پیشرانه ۲ لیتری چهار سیلندر توربوشارژ با تکنولوژی GDI (پاشش مستقیم سوخت به محفظه احتراق) با توان ۲۳۳ اسب بخار و ۳۹۰ نیوتن‌متر گشتاور بهره می‌برد. گیربکس قرار گرفته شده روی هانتر پلاس از نوع ۸ سرعته اتوماتیک ZF است و نیروی حاصله را به چهار چرخ این پیکاپ منتقل می‌کند. حداکثر سرعت هانتر پلاس نیز ۱۹۰ کیلومتر بر ساعت اعلام شده است.امکانات رفاهی و ایمنیهنوز مشخص نیست که این پیکاپ با چه سطحی از آپشن در ایران مونتاژ می‌شود. در ادامه مهمترین امکانات چانگان هانتر پلاس را نام می‌بریم:نمایشگر ۱۲.۳ اینچی کنسول مرکزیکلاستر تمام دیجیتال رانندهسنسور نور و بارانقابلیت تغییر حالت رانندگی (Drive Mode)کروز کنترل تطبیقیاستارت از راه دور توسط ریموتسنسور پارک عقب به همراه دوربین ۳۶۰ درجهسنسور پایش فشار باد تایرها (TPMS)سیستم تهویه مطبوع الکتریکی با دریچه جداگانه برای سرنشینان عقبآینه‌های جانبی برقی به‌همراه گرم‌کنچراغ‌های تمام LEDسیستم ورود بدون کلید به‌همراه استارت دکمه‌ایترمز پارک برقی به‌همراه اتو هلد (Auto Hold)شش عدد کیسه هوای ایمنیرادار هشدار خروج از خطرادار نقطه کورقیمت جهانیقیمت چانگان هانتر پلاس در نسخه‌های پایه با دنده دستی از حدود ۱۴ هزار دلار آغاز می‌شود و در نسخه‌های فول آپشن با گیربکس اتوماتیک به حدود ۲۲ هزار دلار می‌رسد. در نهایت باید منتظر بمانیم تا همزمان با معرفی رسمی، کدام نسخه این خودرو توسط زامیاد مونتاژ و عرضه می‌شود. از رقبای مونتاژی این پیکاپ در کشور می‌توان به کی ام سی T9، فوتون تونلند G7 و پیکاپ بهمن G9 اشاره کرد. همچنین بخوانید: پیکاپ چانگان هانتر با طراحی به‌روز و پیشرانه هیبرید ۲۷۰ اسب بخاری از راه رسید مقایسه دو پیکاپ کی ام سی T9 با فوتون تونلند G7

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها