بهمن موتور واردات برقی بی وای دی سانگ پلاس به کشور را آغاز می کند! همراه با عکس و مشخصات دقیق محصول

ژانویه 31, 2024 0 نظر 34

بی وای دی سانگ پلاس برقی توسط بهمن موتور به کشور وارد می‌شود

شرکت بهمن موتور در نظر دارد تا مدل برقی جدید بی وای دی سانگ پلاس را به بازار ایران معرفی کند. این خودرو که به صورت کاملاً برقی عرضه می‌شود، دارای ویژگی‌ها و مشخصاتی است که آن را به یک گزینه محبوب در بازار خودروهای برقی تبدیل کرده است.

این مدل از بی وای دی سانگ پلاس با قدرت موتور ۱۵۰ اسب بخار و باتری ۶۰ کیلووات ساعتی به بازار عرضه می‌شود. با داشتن دو موتور الکتریکی و سیستم چهار چرخ متحرک، این خودرو برقی توانایی رانندگی در شرایط مختلف جاده‌ای را دارد.

بهمن موتور همچنین اعلام کرده است که این مدل با سیستم هوشمند اتصال به اینترنت و فناوری‌های نوین ایمنی مجهز شده است. همچنین برای افزایش راحتی رانندگی، از سیستم‌های هوش مصنوعی و خودران استفاده شده است.

با ورود این مدل برقی به بازار، منتظر استقبال گسترده‌ای از طرف علاقمندان به خودروهای برقی باشیم. امیدواریم که این گام مهم، به توسعه استفاده از خودروهای سبز و پاک کمک کند.

۱۱ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۳۹

بی وای دی سانگ پلاس برقی توسط بهمن موتور وارد ایران می‌شود. در ادامه با مشخصات و امکانات BYD Song Plus EV آشنا خواهیم شد.

خبرها حاکی از آن است شرکت بی ام کارز، عرضه‌کننده خودروهای وارداتی بهمن موتور قصد دارد نسخه برقی بی وای دی پلاس را نیز همانند نسخه پلاگین هیبریدی آن وارد ایران کند. در همین راستا به‌زودی مدل‌های اولیه بی وای دی سانگ پلاس برقی نیز روانه بازار ایران خواهد شد. این خودرو در واقع همان بی وای دی SEAL U بوده که در بازارهای کشورهای اروپایی نیز عرضه شده است. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با مشخصات و امکانات این خودرو آشنا خواهیم شد.

مشخصات فنی بی وای دی سانگ پلاس

بی وای دی سانگ پلاس برقی

طبق شنیده‌ها، بی وای دی سانگ پلاس برقی در تیپ CHAMPION EDITION به ایران راه پیدا خواهد کرد. این خودرو از یک موتور برقی ۱۶۰ کیلوواتی (۲۱۴ اسب بخار) با گشتاور ۳۳۰ نیوتن‌متر بهره می‌برد.

بی وای دی سانگ پلاس برقیبی وای دی سانگ پلاس برقی

برای این خودروی برقی باتری‌هایی با ظرفیت ۸۷٫۰۴ کیلووات ساعتی در نظر گرفته شده که با یکبار شارژ کامل می‌توان مسافتی برابر با ۶۰۵ کیلومتر را طی کرد. باتری‌های این خودرو با جریان عادی ظرف مدت ۱۲ ساعت شارژ می‌شوند. البته با شارژهای سریع می‌تواند از ۱۰ تا ۸۰ درصد باتری‌ها را ظرف مدت ۲۸ دقیقه شارژ کرد.

امکانات ایمنی و رفاهی بی وای دی Song Plus EV

از امکانات ایمنی و رفاهی این خودرو می‌توان به باز و بستن آینه‌های جانبی به‌شکل برقی همراه با گرمکن و چراغ راهنما، سیستم کروز کنترل، جک برقی صندوق عقب، دوربین ۳۶۰ درجه، سقف پانوراما، تنظیم برقی صندلی‌های ردیف اول، رادار نقطه کور، رادار هشدار خروج از خط، رادار هشدار برخورد از جلو، سیستم نوربالا اتوماتیک، سیستم کمکی کروز هوشمند، کروز کنترل هوشمند تطبیقی، سیستم کمکی ماندن در بین خطوط، سیستم کمکی حرکت در ترافیک، سنسورهای نور و باران، سیستم نمایش فشار باد تایرها، ترمزهای ABS، EBD و BAS، کلاستر دیجیتالی، ترمز پارک برقی همراه با اتوهولد، شارژر بی‌سیم، نورپردازی کابین، مانیتور لمسی چرخان، سامانه کنترل پایداری ، سامانه ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها