آرین دیزل معرفی می‌کند: کامیون کشنده شاکمان X6000 به بازار + عکس و اطلاعات تکمیلی

مارس 14, 2024 0 نظر 21

کامیون کشنده شاکمان X6000 یکی از جدیدترین محصولات شرکت معروف آرین دیزل است که به زودی به بازار عرضه خواهد شد. این کامیون با طراحی بی نظیر و قدرت موتور بی‌نظیر خود، می‌تواند نیاز‌های حمل و نقل شما را رفع کند.

Shacman X6000 با داشتن موتور قوی و پرقدرت به شما امکان می‌دهد تا بارهای سنگین را به راحتی حمل کنید. با استفاده از تکنولوژی هوشمند، این کامیون با بالاترین کارایی و کیفیت ساخت، یک انتخاب عالی برای حمل و نقل حرفه‌ای است.

مشخصات فنی این کامیون شامل موتور قدرتمند با توانایی ۶۰۰ اسب بخار، جعبه دنده اتوماتیک و دستی، سیستم ترمز ABS، کروز کنترل، سیستم هوشمند فعالیت می‌کند. علاوه بر این، طراحی زیبا و مدرن این کامیون باعث شده تا در هر محیطی به چشم بیاید و در عین حال کارایی بالایی داشته باشد.

با ورود Shacman X6000 به بازار، حمل و نقل به یک سطح جدید از کارایی و کیفیت خواهد رسید. این کامیون با قابلیت‌ها و ویژگی‌های برتر خود، انتخابی مناسب برای کسانی است که به دنبال کامیونی مطمئن، اقتصادی و قدرتمند هستند.

ارسال شده توسط: حـسین مـرادی ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۵۳کامیون کشنده شاکمان X6000 توسط آرین دیزل روانه بازار می‌شود. در ادامه با مشخصات و امکانات کامیون کشنده Shacman X6000 آشنا می‌شویم.شرکت آرین دیزل اعلام کرد قصد دارد در سال آینده کامیون کشنده شاکمان X6000 را تولید و به بازار ایران عرضه کند. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با مشخصات فنی و امکانات کامیون کشنده Shacman X6000 آشنا خواهیم شد.مشخصات فنی کامیون کشنده شاکمان X6000کشنده شاکمان X6000 به پیشرانه کامینز Cummins ISZ520 مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با ۵۲۰ اسب بخار و گشتاور ۲۴۶۰ نیوتن‌متر را به تولید برساند. پیشرانه ۶ سیلندر خطی ۲۴ سوپاپ این خودرو از سیستم خنک‌کاری آب، توربوشارژ و اینتر کولر بهره می‌برد. گیربکس اتوماتیک FAST با سیستم تعویض دنده هوشمند نیز وظیفه انتقال قدرت به چرخ‌ها را برعهده دارد.امکانات ایمنی و رفاهی کامیون Shacman X6000این خودرو به امکانات رفاهی متعددی چون کولر، بخاری درجا، تاخوگراف، هشدار سرعت غیر مجاز ، گرم کن صندلی، تنظیم برقی ارتفاع چراغهای جلو، گلگیر چرخ های عقب، کامپیوتر سفری هوشمند، کمربند ایمنی سه نقطه ای، سیستم باد WABCO، سیستم نشانگر فشار باد تایرها، سیستم مانیتورینگ نقاط کور با دوربین ۳۶۰ درجه، مخازن رزرو باد آلومینیومی، سیستم هشدار نبستن کمربند ایمنی، سنسور باران، چراغ‌های LED، گرمکن آینه‌های جانبی، سیستم تعلیق بادی صندلی راننده، قفل مرکزی، شیشه بالابر برقی، بالابر هیدرولیکی و الکتریکی کابین ، کلیدهای کنترلی روی فرمان و تعلیق کابین با سیستم باد مجهز به ۴ بالن اشاره کرد.کامیون کشنده شاکمان X6000 از امکانات ایمنی متعددی چون یستم هشدار انحراف از مسیر (رادار هشدار خروج از خط)، ریتاردر چند مرحله‌ای گیربکس محصول شرکت FAST، ترمز موتور محصول شرکت JACOB، سیستم کنترل لغزش، سیستم کنترل پایداری خودرو، سیستم ترمز اضطراری AEBS اشاره کرد. همچنین این کامیون از ترمزهای چرخ جلو دیسکی و ترمزهای چرخ عقب کاسه‌ای، سوپاپ‌ها و سیستم ترمز ساخت شرکت WABCO با مخازن ذخیره باد آلومینیومی بهره می‌برد. بیشتر بخوانید: فردا دیزل از دو کامیون کشنده جدید FD550 و FD560 رونمایی کرد + عکس و مشخصات سیبا موتور از کمپرسی و کشنده های جدید خود با قیمت رقابتی رونمایی کرد

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها