فروش ویژه کامیون کشنده فاو در بهمن ماه ۱۴۰۲

ژانویه 25, 2024 0 نظر 31

شرایط فروش کامیون کشنده فاو در بهمن ۱۴۰۲

کامیون‌های کشنده فاو یکی از بهترین گزینه‌ها برای کسانی است که به دنبال یک وسیله نقلیه قدرتمند و قابل اعتماد برای حمل و نقل بار و مسافرت هستند. شرکت فاو با سابقه طولانی در تولید خودروهای صنعتی و نقلیه، از اعتبار بالایی برخوردار است و کامیون‌های کشنده آن از امکانات و استانداردهای بین‌المللی برخوردار هستند.

در بهمن ۱۴۰۲، شرکت فاو شرایط فروش ویژه‌ای را برای کامیون کشنده‌های خود ارائه کرده است. تازه‌ترین مدل‌های کامیون کشنده با قدرت موتور بالا، دوام و ایمنی برتر و همچنین استفاده از تکنولوژی‌های نوین در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

شروط فروش شامل امکانات مختلفی مانند تسهیلات اقساطی، خدمات پس از فروش، و گارانتی‌های طولانی مدت می‌شود. همچنین، شرکت فاو به منظور جلب اعتماد مشتریان، از استانداردهای بالایی برای تضمین کیفیت و ایمنی کامیون‌های خود استفاده می‌کند.

بنابراین، اگر به دنبال یک کامیون کشنده قدرتمند و مطمئن هستید، فرصت خرید کامیون کشنده فاو در بهمن ۱۴۰۲ را از دست ندهید و از این شرایط فروش استثنایی بهره‌مند شوید.

شرایط فروش کامیون کشنده فاو در بهمن ۱۴۰۲ اعلام شد. شرکت سیبا موتور کامیون کشنده فاو J6P-460 را به شکل نقدی به متقاضیان عرضه می‌کند.

شرکت سیبا موتور از روز ۲ بهمن تا روز ۷ بهمن کامیون کشنده فاو تک محور J6P-460 را به شکل نقدی به متقاضیان عرضه می‌کند. متقاضیان با مراجعه به عاملیت‌هایی که در سایت رسمی گروه بهمن درج شده، می‌توانند برای خرید این محصول اقدام کنند. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با جزئیات فروش این محصول آشنا خواهیم شد.

شرایط فروش کامیون کشنده فاو – بهمن ۱۴۰۲

شرایط فروش کامیون کشنده فاو شرایط فروش کامیون کشنده فاو

در این طرح کامیون کشنده فاو ۴۶۰ با قیمت مصوب ۴ میلیارد و ۶۷ میلیون و ۲۰۸ هزار تومان در رنگ سفید و مدل ۱۴۰۲ به مشتریان عرضه می‌شود. همچنین جریمه تاخیر در این طرح ۲٫۵ درصد ماهانه در نظر گرفته شده و موعد تحویل این محصول نیز هفته سوم اسفند ۱۴۰۲ خواهد بود.

شرایط فروش خودرو کامیون کشنده گروه بهمن

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها