آیا می دانستید گوشی های جدید خانواده گلکسی S24 با قیمت فوق العاده وارد بازار ایران شده اند؟

ژانویه 21, 2024 0 نظر 31

گوشی های خانواده گلکسی S24 با قیمت عجیب وارد بازار ایران شدند و این یک خبر بسیار مهم و جذاب برای علاقمندان به تکنولوژی است. گوشی های سری S از شرکت سامسونگ همواره مورد توجه کاربران قرار گرفته اند و با ویژگی ها و قابلیت های برتر خود توانسته اند جای خود را در بازار تلفن های هوشمند باز کنند. این بار با ورود گوشی های S24 به بازار ایران، تجربه یک گوشی هوشمند مدرن و پرقدرت در دسترس علاقمندان قرار گرفته است.

گوشی های خانواده گلکسی S24 با قابلیت های برتری همچون دوربین های با کیفیت عالی، صفحه نمایش فوق العاده و سرعت بالا، میتوانند گزینه ای عالی برای افرادی باشند که به دنبال یک گوشی هوشمند پیشرفته و مدرن هستند. قیمت مناسب این گوشی ها نیز امکان دسترسی به تکنولوژی را برای بیشتر افراد فراهم کرده و باعث شده است که این محصولات بیشتر مورد توجه قرار بگیرند. به همین دلیل، ورود گوشی های خانواده گلکسی S24 به بازار ایران یک خبر بسیار امیدبخش و موفق محسوب می‌شود.

۰۱ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۱۰

تنها چند روز بعد از رونمایی از گوشی های خانواده گلکسی S24 سامسونگ، حالا گوشی های گلکسی اس ۲۴، اس ۲۴ پلاس و اس ۲۴ اولترا با قیمت عجیب و نجومی وارد بازار ایران شده‌اند.

همین چند روز پیش بود که شرکت سامسونگ با برگزاری مراسم Galaxy Unpacked 2024 در کالیفرنیای آمریکا از گوشی های پرچمدار سری گلکسی S24 خود شامل مدل‌های گلکسی اس ۲۴ و گلکسی اس ۲۴ پلاس و گلکسی اس ۲۴ اولترا رونمایی کرد. در حالی که پیش‌بینی می‌شد گوشی های خانواده گلکسی اس ۲۴ از اواسط بهمن ماه به بازار ایران راه پیدا کنند، اما حالا می‌بینیم که خیلی زودتر از انتظارها و در همین ابتدای بهمن ماه وارد بازار ایران شده‌اند.

با این که ورود گوشی های گلکسی اس ۲۴، گلکسی اس ۲۴ پلاس و گلکسی اس ۲۴ اولترا به بازار ایران، خیلی زودتر از پیش‌بینی‌ها اتفاق افتاد، اما همانطور که انتظار می‌رفت شاهد قیمت‌گذاری نجومی برای پرچمداران جدید سامسونگ هستیم.

قیمت گلکسی S24

قیمت اعضای خانواده گلکسی S24 در بازار جهانی، تغییر خاصی نسبت به نسل قبلی خود نکرده است. گلکسی اس ۲۴ با قیمت پایه ۷۹۹ دلار و گلکسی اس ۲۴ پلاس با قیمت پایه ۹۹۹ دلار روانه بازار شده‌اند که نشان می‌دهد قیمت آنها در مقایسه با نسل قبلی، ثابت باقی مانده است. اما گلکسی اس ۲۴ اولترا حدود ۱۰۰ دلار گران‌تر شده و در نسخه پایه با قیمت ۱۲۹۹ دلار به بازار راه پیدا کرده است. پیش از این در یک مطلب به پیش بینی قیمت گلکسی S24 در بازار ایران پرداخته بودیم و حالا با ورود این گوشی‌ها به بازار ایران، می‌توانیم با دقت بیشتری درباره قیمت پرچمداران جدید سامسونگ در بازار کشورمان صحبت کنیم.

قیمت گوشی های خانواده گلکسی S24 در بازار ایران

در حال حاضر مشاهده می‌کنیم که چند مورد از فروشگاه‌های اینترنتی معروف و فعال در بازار کشور، گوشی های خانواده گلکسی اس ۲۴ را برای فروش در دسترس خریداران قرار داده‌اند. البته به نظر می‌رسد این گوشی‌ها هنوز به‌صورت رسمی وارد کشور نشده‌اند و فقط برخی از فروشندگان آنها را به‌صورت محدود به ایران وارد کرده‌اند. با این اوصاف طبیعی است که قیمت پرچمداران جدید سامسونگ فعلا دارای حباب بوده و بسیار بیشتر از قیمت واقعی آنها تعیین شده است. قطعا با گذشت زمان و پس از ورود رسمی و گسترده‌تر این گوشی‌ها می‌توانیم قیمت‌گذاری بسیار منطقی‌تر و واقعی‌تری را برای آنها شاهد باشیم.

قیمت گلکسی S24قیمت گلکسی S24

هم‌اکنون گوشی گلکسی S24 معمولی در نسخه ۸/۲۵۶ گیگابایتی با قیمت حدود ۵۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد. گلکسی S24 پلاس در نسخه ۱۲/۲۵۶ گیگابایتی با قیمت حدود ۵۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان عرضه شده است و نجومی‌ترین قیمت‌ها را نیز برای گلکسی اس ۲۴ اولترا مشاهده می‌کنیم. گلکسی S24 اولترا در نسخه ۱۲/۲۵۶ گیگابایتی با قیمت حدود ۷۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و در نسخه ۱۲/۵۱۲ گیگابایتی با قیمت حدود ۸۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

جالب اینجاست که برخی از فروشندگان، گوشی گلکسی اس ۲۴ اولترا را به‌همراه یک هدیه گلکسی بادز ۲ پرو به مشتریان عرضه می‌کنند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها