فروش اقساطی محصولات فونیکس مدیران خودرو در بهمن ۱۴۰۲: فرصتی برای خرید محصولات با شرایط ویژه

ژانویه 26, 2024 0 نظر 36

شرایط فروش اقساطی محصولات فونیکس مدیران خودرو در بهمن ۱۴۰۲

شرکت فونیکس مدیران خودرو به منظور ارائه خدمات بهتر و متنوع تر به مشتریان خود، تصمیم گرفته است که شرایط فروش اقساطی برای محصولات خود را تا بهمن ۱۴۰۲ بهبود بخشیده و ارتقا دهد. این تصمیم به منظور ایجاد امکان برای افرادی است که نیاز به خرید محصولات این شرکت دارند اما قادر به خرید نقدی نیستند و یا ترجیح می‌دهند هزینه محصول را به صورت اقساطی پرداخت کنند.

بهمن ۱۴۰۲، شرکت فونیکس مدیران خودرو شرایط جدیدی را برای فروش اقساطی محصولات خود ارائه خواهد داد. این شرایط شامل مواردی نظیر درصد کمتری برای سود اقساط، مدت زمان بیشتر برای پرداخت اقساط، و امکانات اضافی از قبیل بیمه و خدمات پس از فروش می‌باشد.

با معرفی این شرایط جدید، افراد می‌توانند با اطمینان بیشتری محصولات مورد نیاز خود را خریداری کنند و از امکانات ارائه شده توسط شرکت فونیکس مدیران خودرو بهره‌مند شوند. این گام مهم، نشان از توجه و تمرکز این شرکت بر روی رضایت مشتریان و ارتقاء سطح خدمات آن می‌باشد.

۰۶ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۵۳

شرایط فروش اقساطی محصولات فونیکس مدیران خودرو در بهمن ۱۴۰۲ اعلام شد. در این طرح آریزو ۶ پرو، تیگو ۷ پرو، اف ایکس پریمیوم و تیگو ۸ پرو مکس در مدل ۱۴۰۳ به مشتریان عرضه می‌شوند.

فونیکس به عنوان زیربرند لوکس شرکت مدیران خودرو قصد دارد خودروهای آریزو ۶ پرو، تیگو ۷ پرو، اف ایکس پریمیوم و تیگو ۸ پرو مکس را در مدل ۱۴۰۳ ویژه بهمن ماه با دو روش نقدی و پیش فروش به مشتریان عرضه کند. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با جزئیات فروش این خودروهای فونیکس آشنا خواهیم شد.

شرایط فروش اقساطی محصولات فونیکس – بهمن ۱۴۰۲

شرایط فروش اقساطی محصولات فونیکس

در این طرح آریزو ۶ پرو اکسلنت با قیمت ۱ میلیارد و ۲۴۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، تیگو ۷ پرو پریمیوم با قیمت ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، اف ایکس پریمیوم با قیمت ۱ میلیارد و ۷۳۰ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و تیگو ۸ پرو مکس IE با قیمت ۲ میلیارد ۵۸۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان به شکل نقدی به فروش می‌رسند.

همچنین مشتریان می‌توانند این خودروها را با پیش‌پرداخت منعطف حداقل ۶۰ درصد و تسهیلات منعطف حداکثر ۴۰ درصد با مدت اقساط ۱۲ ماهه تا ۶۰ ماهه به همراه سود تسهیلات ۲۳ درصد و سود انصراف ۱۲ درصد خریداری کنند. ضمن اینکه موعد تحویل این خودروها نیز ۹۰ روز کاری پس از تکمیل وجه یا تایید اعتباری اقساط خواهد بود.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها