لیست شرکت‌های خودروساز حاضر در نمایشگاه خودرو تهران ۱۴۰۲ اعلام شد!

ژانویه 28, 2024 0 نظر 24

لیست شرکت‌ها و خودروسازان حاضر در نمایشگاه خودرو تهران ۱۴۰۲ اعلام شد

نمایشگاه خودرو تهران یکی از بزرگترین و مهمترین رویدادهای صنعت خودرو در ایران است که هر ساله با حضور شرکت‌ها و خودروسازان معروف از سراسر دنیا برگزار می‌شود. با اعلام لیست شرکت‌ها و خودروسازان حاضر در نمایشگاه خودرو تهران ۱۴۰۲، انتظارات و علاقه‌مندی های مردم به این رویداد بیشتر شده است.

به گزارشات منابع مطمئن، لیست شرکت‌ها و خودروسازان حاضر در نمایشگاه خودرو تهران ۱۴۰۲ شامل نام‌های بزرگی از صنعت خودروسازی ایران و جهان می‌شود. شرکت‌ها و خودروسازانی که با محصولات و تکنولوژی‌های جدید خود به این نمایشگاه حضور می‌یابند، منتظر توجه و علاقه‌مندی های بیشتر مخاطبان می‌باشند.

با توجه به رشد و پیشرفت روزافزون صنعت خودروسازی، لیست شرکت‌ها و خودروسازان حاضر در این نمایشگاه نشان‌دهنده اهمیت بیشتر این رویداد برای ارتقای صنعت خودروسازی و خودروهای ایرانی است. مردم انتظار دارند که با مشاهده محصولات نوین این شرکت‌ها و خودروسازان، نزدیکتر به رونق و توسعه این صنعت بیافتند.

۰۸ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۷:۱۰

اسامی شرکت‌ها و خودروسازان حاضر در پنجمین نمایشگاه خودرو تهران ۱۴۰۲ توسط کانون ایران نوین به‌عنوان برگزار کننده این رویداد اعلام شد.

پنجمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو و فناوری‌های نوین با نام تجاری اتو اکسپو تهران به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین رویدادهای صنعت خودرو در کشور ایران شناخته می‌شود. این نمایشگاه با تکیه بر فناوری‌ها و نوآوری‌های حوزه خودرو، به‌عنوان بستری معتبر برای تبادل دانش و فناوری در این صنعت محسوب می‌شود. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز اسامی شرکت‌های حاضر در این رویداد را نام می‌بریم.

جزئیات برگزاری پنجمین نمایشگاه خودرو تهران ۱۴۰۲

نمایشگاه خودرو تهران ۱۴۰۲

کانون ایران نوین به‌عنوان برگزار کننده پنجمین دوره نمایشگاه خودرو تهران خواهد بود و قرار است این رویداد از تاریخ ۱۰ الی ۱۵ بهمن ماه ۱۴۰۲ در شهر آفتاب تهران برگزار شود. روز ۹ بهمن ماه به خبرنگاران اختصاص دارد و بازدید عمومی از این نمایشگاه در تاریخ ذکر شده از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۷ عصر خواهد بود.

اسامی شرکت‌ها و خودروسازان حاضر

در نمایشگاه خودرو تهران ۱۴۰۲ شرکت‌های کرمان موتور، خودروسازان بم، مدیران خودرو، فردا موتورز، بهمن موتور، بی ام کارز، سیبا موتور، KTL، کوشا خودرو، نامی خودرو، مکث موتور، تیگارد موتور، کوشا خودرو، دیار خودرو، ماموت خودرو، ایران خودرو، ایساکو کیش، ایران خودرو دیزل، بهمن دیزل، فردا دیزل، سروش دیزل، آریا دیزل، مادیران، نبکا، پیلسان، ویرا دیزل، کاریزان خودرو، آتین خودرو دیزل، وزین پرشیا و مایان دیزل حضور خواهند داشت.

نمایشگاه خودرو تهران ۱۴۰۲نمایشگاه خودرو تهران ۱۴۰۲

در جریان این رویداد تخصصی خودرویی، محصولات جدید و شاخص شرکت‌های بهمن موتور، هونگچی، جیلی، بستیون، ام جی، هوندا، نیسان، کیا، هیوندای، فوتون، ایران خودرو، فونیکس، ام وی ام، اکستریم، رنو سامسونگ، جتا، ونوسیا، اسکای ول، شاکمن، جک، فاو، بایک، DFSK، FMC، KMC و BAC نیز حضور دارند.

نکته مثبت این رویداد، رونمایی از خودروهای وارداتی غیر چینی پس از سال‌ها خواهد بود و قرار است تا در این دوره بیش از ۱۰ خودرو سواری جدید به بازار کشورمان معرفی شود و فرصت بسیار خوبی برای تماشای محصولات جدید این حوزه برای علاقه‌مندان خواهد بود.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها