پوکو M6 Pro: گوشی هوشمند با نمایشگر فوق العاده و قیمت مناسب ۱۲۰ هرتزی!

ژانویه 11, 2024 0 نظر 28

گوشی خوش قیمت پوکو M6 Pro با نمایشگر اولد ۱۲۰ هرتزی به بازار عرضه شد. این گوشی با قیمت مناسب و ویژگی‌های جذاب، گزینه‌ی مناسبی برای کاربرانی است که به دنبال یک گوشی با عملکرد قوی و قیمت مناسب هستند.

نمایشگر این گوشی با فرکانس ۱۲۰ هرتز، تجربه‌ی بینظیری را برای کاربران ایجاد می‌کند. با فرکانس بالا و کیفیت فوق‌العاده تصویر، تماشای ویدئوها و بازی‌ها بر روی این گوشی تازه‌ای است.

همچنین، دوربین‌های با کیفیت، عملکرد سریع و پردازنده‌ی قدرتمند این گوشی، آن را به یک گزینه‌ی مناسب برای استفاده روزمره و حتی بازی‌های دلخواه کاربران تبدیل کرده است. با طراحی زیبا و اندازه‌ی مناسب، گوشی پوکو M6 Pro همچنین در دست‌نگهداری آسان و استفاده راحت برخوردار است.

در مجموع، گوشی پوکو M6 Pro با نمایشگر اولد ۱۲۰ هرتزی و ویژگی‌های جذاب، به عنوان یک گوشی خوش قیمت و با عملکرد بالا، توانسته است توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کند.

گوشی خوش قیمت پوکو M6 Pro با امکاناتی مثل نمایشگر اولد ۱۲۰ هرتزی، شارژ سریع ۶۷ واتی و دوربین سه‌گانه ۶۴ شواپیکسلی، توانی برای رقبا باقی نمی‌گذارد.

شیائومی چند ماه پیش از نسخه ۵G گوشی پوکو M6 Pro با چیپست اسنپدراگون ۴ نسل ۲، یک نمایشگر ۹۰ هرتزی LCD و باتری ۵،۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ‌ ۱۸ واتی رونمایی کرده بود. حالا نوبت به معرفی نسخه ۴G این گوشی برای بازارهای جهانی رسیده است. در ادامه با مشخصات فنی، امکانات و قیمت پوکو ام ۶ پرو بیشتر آشنا خواهید شد.

نمایشگر ۱۲۰ هرتزی امولد با سیستم عامل هایپر او اس

گوشی خوش قیمت پوکو M6 Pro

گوشی شیائومی از چیپست Helio G99 Ultra شرکت مدیاتک قدرت می‌گیرد که یک تراش LTE است. اندروید ۱۳ و پوسته سفارشی MIUI 14 نیز به‌صورت پیش‌فرض روی آن نصب هستند. اگرچه هایپر او اس به‌زودی برای این گوشی ارسال خواهد شد. از دیگر امکاناتی که به زیر قاب آن مربوط می‌شود، می‌توان به ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد.

روی قاب، یک نمایشگر ۶.۶۷ اینچی AMOLED با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰Hz حضور دارد. این نمایشگر سریع و باکیفیت، توسط گوریلا گلس ۵ محافظت خواهد شد. یک حسگر اثر انگشت نیز درون این نمایشگر گنجانده شده و دوربین سلفی ۱۶ شواپیکسلی گوشی درون حفره‌ای روی صفحه جای دارد.

گوشی خوش قیمت پوکو M6 Proگوشی خوش قیمت پوکو M6 Pro

گوشی پوکو M6 Pro شیائومی به دوربین سه‌گانه پشتی مجهز است که شامل سنسور اصلی ۶۴ شواپیکسلی، یک سنسور ۸ شواپیکسلی اولترا واید و یک دوربین نه چندان کارآمد ۲ شواپیکسلی ماکرو می‌شود. دوربین اصلی این دیوایس از OIS (لرزشگیر اپتیکال) بهره می برد و به قابلیتی به‌نام “Film Camera” مجهز است که فیلترهای متنوعی را برای عکاسی و اشتراک‌گذاری آن‌ها در شبکه‌های اجتماعی، در اختیار کاربرانش می‌گذارد.

گوشی خوش قیمت پوکو M6 Proگوشی خوش قیمت پوکو M6 Pro

از دیگر امکانات باقی‌مانده آن هم باید به یک باتری ۵،۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از فست شارژ ۶۷ واتی (شارژ ۰ تا ۱۰۰ درصد در ۴۴ دقیقه)، پورت USB-C، گواهی IP54 برای مقاومت در برابر پاشش آب، اسپیکرهای دوگانه استریو، یک جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون، فرستنده مادون قرمز و چیپ NFC اشاره کرد.

قیمت شگفت‌انگیز پوکو M6 Pro

با وجود دریافت تمام این امکانات مدرن و جذاب، شما برای خرید نسخه پایه این گوشی فقط باید ۱۹۹ دلار بپردازید. با این قیمت ۸ گیگ رم + ۲۵۶ گیگ حافظه داخلی در دسترس است. اما اگر ۲۴۹ دلار هزینه کنید، می‌توانید از ۱۲ گیگ رم و ۵۱۲ گیگ حافظه داخلی استفاده کنید که همچنان برای چنین محصولی شگفت‌انگیز است. شیائومی گوشی جدیدش را در رنگ‌بندی مشکی، آبی و بنفش عرضه می‌کند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها