فروش اقساطی وانت نیسان زامیاد در بهمن ۱۴۰۲: همه چیز درباره خرید وانت نیسان با اقساط

ژانویه 29, 2024 0 نظر 37

جزئیات فروش اقساطی وانت نیسان زامیاد در بهمن ۱۴۰۲

در ماه بهمن ۱۴۰۲، نیسان زامیاد با ارائه فروش اقساطی وانت نیسان، مشتریان خود را به خرید این خودروی محبوب و کارآمد ترغیب کرده است. این فرصت برای کسانی که به دنبال یک وسیله نقلیه کارآمد و مناسب برای کارهای روزمره و حمل بار هستند، فرصتی بی‌نظیر است.

وانت نیسان زامیاد با طراحی مدرن و امکانات راحتی و کاربری، به یکی از محبوب‌ترین انتخاب‌ها در بین خودروهای وانت تبدیل شده است. با ارائه گزینه‌های اقساطی، این خودرو هم اکنون به دسترس بیشتری از افراد می‌باشد.

در این فروش اقساطی، مشتریان می‌توانند با پرداخت یک مبلغ اولیه کمتر، این وانت را خریداری کرده و مبلغ باقیمانده را به صورت اقساطی و با شرایط اقساطی انعطاف‌پذیر و مناسب پرداخت نمایند. این فرصت برای افرادی که قصد خرید خودروی کارآمد را دارند، فرصتی مناسب است تا خودرویی با کیفیت را با شرایط مالی مناسب بخرند.

جزئیات فروش اقساطی وانت نیسان زامیاد در بهمن ۱۴۰۲ اعلام شد. زامیاد قصد دارد وانت نیسان را به شکل پیش فروش به مشتریان عرضه کند.

زامیاد به عنوان زیرمجموعه گروه خودروسازی سایپا از ۸ بهمن تا زمان تکمیل ظرفیت نیسان تک سوز آپشنال را رادیال SVPD را به شکل پیش فروش به مشتریان عرضه کرد. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با جزئیات فروش این محصول زامیاد آشنا خواهیم شد.

جزئیات فروش اقساطی وانت نیسان زامیاد – بهمن ۱۴۰۲

فروش اقساطی وانت نیسانفروش اقساطی وانت نیسان

گروه خودروسازی سایپا در این طرح نیسان تک سوز آپشنال رادیال SVPD را با مبلغ پیش‌پرداخت ۲۸۸ میلیون و ۸۶۵ هزار تومان به مشتریان عرضه می‌کند. مبلغ تسهیلات در این طرح نیز ۲۸۰ میلیون تومان با بازپرداخت ۳۶ ماهه (۹ چک ۴ ماهه) در نظر گرفته شده است.

سایپا شرایط فروش خودرو نیسان

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها