مشخصات فوق العاده گوشی پوکو M6 پرو ۴G به نمایش درآمد

ژانویه 4, 2024 0 نظر 41

مشخصات فنی گوشی پوکو M6 پرو ۴G فاش شد
گوشی های هوشمند امروزه یکی از ابزارهای ضروری برای هر فرد در جامعه مدرن است و اطلاعات مربوط به مشخصات فنی آنها بسیار مهم است. به تازگی، مشخصات فنی گوشی پوکو M6 پرو ۴G فاش شده است و این گوشی با امکانات قدرتمند و جذابی همراه است.

به گفته تولیدکنندگان، گوشی پوکو M6 پرو ۴G دارای صفحه نمایش ۶.۵ اینچی با کیفیت HD+ است که تجربه کار با آن را بسیار لذت بخش می کند. این گوشی هوشمند از پردازنده هشت هسته ای MediaTek Helio G88 پشتیبانی می کند و همچنین دارای دوربین های جلو و عقب با کیفیت بالا است.

همچنین، پوکو M6 پرو ۴G دارای باتری ۵۲۰۰ میلی آمپر ساعتی است که به کاربران اجازه می دهد بدون نگرانی از اتمام شارژ، از این گوشی استفاده کنند. از سایر ویژگی های این گوشی می توان به حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی، سیستم عامل اندروید ۱۱ و امکانات ارتباطی پیشرفته اشاره کرد. در مجموع، گوشی پوکو M6 پرو ۴G یک گزینه مناسب برای کاربرانی است که به دنبال یک گوشی هوشمند با امکانات برتر هستند.

۱۴ دی ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۳۶

پوکو ام ۶ پرو فورجی – Poco M6 Pro 4G به‌عنوان یک گوشی ارزان قیمت، با این مشخصات فنی در راه ورود به بازار موبایل است.

برند Poco در روز یازدهم ژانویه (۲۱ دی) از گوشی‌های سری X6 رونمایی خواهد کرد؛ اما با توجه به پوستر رسمی منتشر شده، ظاهرا مدل M6 PRO نیز در همان روز معرفی خواهد شد. با توجه به مشخصات فاش شده، می‌توانیم پوکو M6 پرو را رقیب گوشی ریلمی ۱۱ بدانیم که چند ماه پیش وارد بازار شد.

پوکو

مشخصات‌ فنی گوشی پوکو M6 پرو ۴G

با ظهور در وب‌سایت آمازون امارات، خیلی از مشخصات این گوشی فاش شد. بر این اساس، پوکو ام ۶ پرو ۴G از تراشه هلیو G99 مدیاتک قدرت می‌گیرد که برای کاربری روزانه و اجرای اپ‌های مرسوم، کاملا مناسب است.

ظرفیت حافظه داخلی و رم آن هم به‌ترتیب ۵۱۲ و ۱۲ گیگابایت درج شده است؛ چیزی که خیال کاربران را برای انجام کارهای سنگین و ذخیره فایل‌های حجیم، راحت می‌کند.

این گوشی برای نمایش محتوا، از یک پنل ۶٫۶۷ اینچی pOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز استفاده می‌کند و یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، سازگار با فناوری توربو شارژ ۶۷ واتی دارد.

در فهرست آمازون، به دوربین سلفی ۱۶ شواپیکسلی و دوربین اصلی ۶۴ شواپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال تصویر هم اشاره شده است.

با چنین مشخصاتی، پوکو M6 پرو می‌تواند یکی از بهترین گوشی های میان رده برای خرید باشد. آمازون آن را در امارات با قیمت ۸۹۹ درهم برای فروش گذاشته است که با ۲۴۵ دلار برابری می‌کند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها