دیدنی‌ترین اجراهای هنرمندان پاپ در جشنواره موسیقی فجر سی و نهم

فوریه 18, 2024 0 نظر 26

بیست و هفتمین جشنواره موسیقی فجر با اجراهای سه خواننده پاپ، آصف آریا، امیر عظیمی و علی یاسینی، به پایان رسید. آصف آریا در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران قطعاتی از آلبوم‌های خود را اجرا کرد. امیر عظیمی نیز در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی به اجرای قطعاتی از جدیدترین آلبوم خود پرداخت. علی یاسینی نیز در فرهنگ‌سرای بهمن تهران قطعاتی از آلبوم خود را اجرا کرد. سه بخش رقابتی و غیررقابتی جشنواره با حضور ۲۱۰۹ هنرمند همزمان در تهران و استان‌های دیگر برگزار شد.

به گزارش ایرنا، آخرین اجراهای سی و نهمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر شاشواه شنبه-۲۸ بهمن ماه-در شب ششم با کنسرت سه خواننده پاپ؛ آصف آریا، امیر عظیمی و علی یاسینی در شهر تهران برگزار شد.
آصف آریا در آخرین شب از سی‌ و نهمین جشنواره موسیقی فجر در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران به صحنه رفت و برای علاقه‌مندانش اجرا کرد.
«رفیق»، «حال دلم»، «شوخی ندارم»، «پایتم من»، «همسفر»، «نبودی در حدم»، «نگرانتم»، از جمله قطعاتی بود که این خواننده جوان اجرا کرد.
ماکان فرجی (بیس)، مهرداد قاسمی (پرکاشن)، مهراد نوروزی (گیتار الکتریک)، عارف محجوب (گیتار) نوازنده‌های گروه آصف آریا بودند که میلاد پورقوه سرپرست ارکستر او را برعهده داشت.
اجرای احساسی امیر عظیمی در آخرین شب جشنواره موسیقی فجر
سی‌ و نهمین جشنواره موسیقی فجر با کنسرت امیر عظیمی در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی به پایان رسید.
عظیمی اجرایش در آخرین روز جشنواره موسیقی فجر را با آهنگ «خبر داری» شروع کرد و گفت: بدانید با تمام احساس و قلبم اینجا هستم و برایتان می‌خوانم.
«ماه بانو»، «عشق بی‌احساس»، «حیف من، حیف تو»، «من با همه بدم جز تو»، «مجمع الناز»، «نیم دیگر»، «قفس»، «مجنون»، «گل» و «یار تویی»از جمله قطعاتی بودند که امیر عظیمی در جدیدترین کنسرت خود اجرا کرد.
آصف آریا مهمان کنسرت امیر عظیمی بود.
یاسینی فرهنگسرای بهمن را «چراغونی» کرد
آخرین اجرای بخش پاپ سی و نهمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر در سالن شهیدآوینی فرهنگسرای بهمن تهران در دو سانس پیاپی توسط علی یاسینی خواننده پاپ روی صحنه رفت.
یاسینی «نصف شب» را برای افتتاحیه اجراهای خود انتخاب کرد و در ادامه پس از خوش و بش با افراد حاضر در سالن، قطعات «دیوار»، «جنگ»، «این روزا» و «منو برگردون» را اجرا کرد.

«انگار نه انگار» و «نده قول» دیگر قطعاتی بودند که این خواننده جوان موسیقی پاپ در ششمین و آخرین شب جشنواره موسیقی فجر و با هم‌خوانی طرفداران پرشور خود اجرا کرد.
یاسینی که آهنگسازی بسیاری آثار خود را نیز عهده دار است در ادامه «هرجای شهر»، «نصف شب»، و «اگه به من بود» و «ماه قشنگم» با هم‌خوانی افراد حاضر در سالن فرهنگ‌سرای بهمن اجرا کرد و در حین اجرای این قطعات نیز در کنار گروه نوازندگان خود به نوازندگی پرداخت؛ نوازندگی یاسینی با استقبال طرفداران او مواجه شد.
این خواننده پاپ پس از اجرای قطعات «پرواز» و «بهتر از منه»، مقابل طرفداران خود و در شرایطی که آنها چراغ تلفن‌های همراه خود را روشن کرده بودند، با اجرای قطعه «چراغونی» کار خود در سی و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر را به پایان رساند.
برنا شفیع زاده (درامز)، فرزاد رضایی گیتار (الکتریک)، بهشاد مژگانی (گیتار بیس)، آرش مرادی (کیبورد)، امیرحسین کیانپور (سازهای بادی)، محمد حیدری (کیبورد)، اشکان پور فرخی (سازهای کوبه‌ای) و هادی جولانی( کیبورد) نوازندگانی بودند که یاسینی را در اجرای شاشواه شنبه همراهی کردند.
سی‌ونهمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر به همت دفتر موسیقی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، توسط انجمن موسیقی ایران با همکاری بنیاد رودکی به دبیری رضا مهدوی ۲۳ تا ۲۸ بهمن ماه در بخش‌های رقابتی (جایزه باربد) و غیررقابتی با حضور ۲۱۰۹ هنرمند همزمان در تهران و استان‌های آذربایجان شرقی، بوشهر، سمنان، فارس، گلستان، مرکزی، مازندران، خراسان شمالی، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، کرمانشاه، لرستان، کرمان و هرمزگان برگزار شد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها