شیائومی ۱۴ اولترا: به افتخار پرچمداران اپل و سامسونگ با فریم تیتانیومی

فوریه 13, 2024 0 نظر 28

شیائومی ۱۴ اولترا به عنوان یکی از پرچمداران شرکت شیائومی، یک گوشی هوشمند قدرتمند و با کیفیت است که با امکانات برتر و طراحی منحصر به فرد خود از سایر رقبا برتری دارد. این گوشی با فریم تیتانیومی ساخته شده، از مقاومت بیشتری در برابر ضربه‌ها و خط‌وخش‌ها برخوردار است و به کاربران امکان استفاده طولانی مدت از آن را می‌دهد.

شیائومی ۱۴ اولترا با دوربین عالی و قدرت پردازش گرافیکی قوی، مناسب برای افرادی است که به دنبال تجربه عکاسی حرفه‌ای و با کیفیت هستند. همچنین این گوشی با صفحه نمایش فوق العاده OLED و فناوری نمایش دینامیک است که تجربه تماشای ویدیوها و بازی‌های رزولوشن بالا را برای کاربران فراهم می‌کند. با باتری پرقدرت و شارژ سریع، شیائومی ۱۴ اولترا انتخاب خوبی برای افرادی است که به دنبال یک گوشی هوشمند با کیفیت و عملکرد بالا هستند.

گجت نیوز

ظاهرا گوشی شیائومی ۱۴ اولترا – Xiaomi 14 Ultra هم با فریم تیتانیومی عرضه می‌شود؛ البته این ساختار، محدود به نسخه ویژه آن خواهد بود. انتظار می‌رود شیائومی ۱۴ اولترا در کنگره جهانی موبایل بارسلونا (MWC 2024) به‌ جهانیان معرفی شود. بر اساس تازه‌ترین اطلاعات فاش شده، نسخه پایه این گوشی ترکیب حافظه ۱۲/۲۵۶ گیگابایتی …

نوشته شیائومی ۱۴ اولترا هم مثل پرچمداران اپل و سامسونگ به فریم تیتانیومی مجهز است اولین بار در گجت نیوز. پدیدار شد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها