رسمیت یافتن اولین تصاویر گوشی شیائومی ۱۴ اولترا؛ ارتقای قابل ملاحظه نسل قبل

فوریه 14, 2024 0 نظر 24

اولین تصاویر رسمی از گوشی هوشمند شیائومی ۱۴ اولترا منتشر شد که نشان از تفاوت‌های اندک آن با نسل قبلی دارد. شرکت شیائومی به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان گوشی های هوشمند در دنیا، همواره در تلاش برای ارائه محصولات با کیفیت و قیمت مناسب است. گوشی های مدل اولترا از جمله محصولات پرطرفدار این شرکت به شمار می‌آیند که با قابلیت‌ها و استفاده از فناوری‌های پیشرفته، توانسته‌اند محبوبیت زیادی را به خود اختصاص دهند.

تصاویر منتشر شده از شیائومی ۱۴ اولترا نشان‌دهنده طراحی زیبا و ساده این گوشی هوشمند است. این تصاویر همچنین نشان می‌دهند که این مدل نسبت به نسل قبلی دارای تغییرات اندکی است که می‌تواند تجربه کاربری را بهبود بخشید. به نظر می‌رسد که شیائومی همچنان در راستای بهبود و به روزرسانی محصولات خود، تلاش مضاعفی داشته و در حال ارائه‌ی محصولاتی با کیفیت و جذاب به بازار است. منتظر مشخص شدن ویژگی‌ها و ویژه‌گی‌های این گوشی هوشمند هستیم که می‌تواند تفاوت‌های بیشتری از نسل قبلی را نشان دهد.

۲۵ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۴۵

این تصاویر لو رفته که به‌نظر می‌رسد رندرهای رسمی شیائومی ۱۴ اولترا – Xiaomi 14 Ultra باشند، کمترین تغییرات را در طراحی این گوشی نسبت به شیائومی ۱۳ اولترا نشان می‌دهند.

کمپانی شیائومی روز ششم اسفند، مراسمی را در کنگره جهانی موبایل (MWC 2024) برگزار خواهد کرد. گمانه‌زنی‌ها از رونمایی شیائومی ۱۴ اولترا در آن رویداد حکایت دارند؛ از همین حالا اما می‌توانیم طراحی گوشی را از زوایای مختلف در این تصاویر لو رفته ببینیم.

در یک نگاه می‌توان متوجه شباهت ظاهری پرچمدار جدید با شیائومی ۱۳ اولترا شد؛ ولی تفاوت‌های جزئی هم به‌چشم می‌آید. یکی اینکه دور برآمدگی دوربین، حاشیه‌ای وجود دارد که قبلا نبود. ظاهرا نوشته‌‌ی کنار لوگوی لایکا هم عوض شده است.

در این تصاویر، شیائومی ۱۴ اولترا را به‌ رنگ‌های مشکی و سفید می‌بینیم؛ به‌نظر می‌رسد رویه پنل عقب هر دو هم از جنس چرم گیاهی باشد. البته بر اساس یک افشاگری دیگر، این گوشی نسخه تیتانیومی نیز خواهد داشت. گفته می‌شود این نسخه فقط با حافظه ۱۶GB/1TB عرضه خواهد شد و تیتانیوم به‌کار رفته، آن را حدود ۷۰ دلار گران‌تر می‌کند. علاوه بر این‌ها، باید یک نسخه آبی رنگ با پنل عقب شیشه‌ای و ظرفیت حافظه مشابه نیز وجود داشته باشد.

دو کانفیگ دیگر، نسخه‌های ۱۶/۵۱۲GB و ۱۶/۲۵۶GB هستند که انتظار می‌رود صرفا با پنل عقب شیشه‌ای عرضه شوند.

از دیگر مشخصات احتمالی پرچمدار جدید شیائومی، می‌توانیم به صفحه نمایش LTPO آمولد ۶٫۷۸ اینچی، دوربین چهارگانه با سنسورهای ۵۰ شواپیکسلی و یک لنز پریسکوپی، تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ و باتری ۵۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۹۰ وات اشاره کنیم.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها