جذابترین موبایل ۴G، گلکسی M14 از سامسونگ به بازار عرضه شد

مارس 7, 2024 0 نظر 21

گوشی گلکسی M14 4G، میان رده جدید سامسونگ معرفی شد

گوشی گلکسی M14 4G از جدیدترین اعضای خانواده گوشی های میان رده سامسونگ است که با ویژگی های برجسته و طراحی شیک خود، توجه همه را به خود جلب کرده است. این گوشی با قیمت مناسب و عملکرد قابل توجه، انتخابی عالی برای کسانی است که به دنبال یک گوشی مدرن و کارآمد هستند.

با صفحه نمایش بزرگ و وضوح بالا، گلکسی M14 4G تجربه تماشای ویدیوها و بازی های آنلاین را به یک سطح جدید می برد. همچنین، دوربین های عالی این گوشی امکان عکاسی حرفه ای را به کاربران ارائه می دهد.

با امکانات اتصال پیشرفته و عمر باتری بلند، گوشی گلکسی M14 4G یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده روزانه میان رده است. طراحی زیبا و قدرتمند این گوشی، آن را انتخاب بی نظیری برای کاربران مدرن و زنده دار می کند.

ارسال شده توسط: ندیم نجم آبادی ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۴۳گوشی سامسونگ گلکسی ام ۱۴ فورجی – Galaxy M14 4G با تراشه اسنپدراگون و دوربین ۵۰ شواپیکسلی، برچسب قیمت ۱۰۰ دلاری دارد.در اسفند سال گذشته، سامسونگ گوشی گلکسی M14 5G را روانه بازار کرد؛ حالا دقیقا یک سال بعد، مدل ۴G آن از راه رسیده است.مشخصات و قیمت گوشی گلکسی M14 4G سامسونگبرای نمایش محتوا، این گوشی از یک ال‌سی‌دی ۶٫۷ اینچی فول اچ‌دی پلاس با نرخ نوسازی ۹۰ هزتر استفاده می‌کند. درون ناچ قطره‌ای صفحه نمایش، یک دوربین سلفی ۱۳ شواپیکسلی جای گرفته و حسگر اثر انگشت در لبه کناری، روی دکمه پاور تعبیه شده است.دوربین اصلی در پنل عقب، ۵۰ شواپیکسلی است و با دو سنسور نه‌چندان کاربردی ۲ شواپیکسلی همراهی می‌شود.از قطعات سخت‌افزاری داخل گوشی هم باید به تراشه اسنپدراگون ۶۸۰ و یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ وات اشاره کنیم. گلکسی M14 4G با رنگ‌بندی آبی روشن و آبی تیره عرضه می‌شود و در هند، این‌طور قیمت‌گذاری شده است:نسخه ۴ گیگ رم و ۶۴ گیگ حافظه داخلی: معادل ۱۰۰ دلارنسخه ۶ گیگ رم و ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی: معادل ۱۴۰ دلارامکان فعال‌سازی رم مجازی، پشتیبانی نرم افزاری چهار ساله و تضمین دو آپدیت سیستم عامل، از دیگر نکات قابل ذکر درباره مدل ۴G گلکسی ام ۱۴ هستند. با توجه به اینکه سیستم عامل پیش‌فرض آن اندروید ۱۳ است، یعنی به اندروید ۱۴ و ۱۵ آپدیت خواهد شد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها