فروش جذاب مینی ون هایما ۷X ایران خودرو در دی ماه ۱۴۰۲

ژانویه 7, 2024 0 نظر 33

شرایط فروش مینی ون جذاب هایما ۷X ایران خودرو در دی ۱۴۰۲

با وارد شدن به دی ماه امسال، شرکت ایران خودرو با معرفی شرایط فروش جذاب برای مینی ون هایما ۷X خود، توجه همه علاقمندان به خودروهای خانوادگی و وانترپی کرده است. این مینی ون ایرانی با طراحی زیبا و فضای داخلی فراوان، انتخاب مناسبی برای خانواده های بزرگ و گردشگران می‌باشد. با قابلیت جذب ۷ نفر بزرگسال و همراه با تجهیزات ایمنی و رفاهی مدرن، هایما ۷X می تواند گزینه‌ای عالی برای حمل و نقل خانواده و یا گردشگری باشد.

شرکت ایران خودرو برای همه مشتریان خود، شرایط فروش منحصر به فردی را در نظر گرفته است. از جمله این شرایط می‌توان به تخفیفات ویژه، اقساط بلندمدت با بهره‌مندی از نرخ بهره‌ای مناسب، و خدمات پس از فروش حرفه‌ای اشاره کرد. با این شرایط جذاب و مناسب، خرید مینی ون هایما ۷X ایران خودرو در دی ۱۴۰۲، یک فرصت عالی برای خریداران و مشتریان این خودرو می‌باشد.

شرایط فروش مینی ون هایما ۷X در دی ۱۴۰۲ اعلام شد. ایران خودرو Haima 7X را به شکل فروش فوری به مشتریان عرضه می‌کند.

گروه صنعتی ایران خودرو طی فراخوانی اعلام کرد آن دسته از متقاضیانی که در آذر ۱۴۰۲ در سامانه یکپارچه برای خرید هایما ۷X ثبت نام کردند و نام آنها برای اولویت اول فروش فوق العاده به ایران خودرو اعلام شده و پیامک دریافت کردند، می‌توانند طبق این بخشنامه فرایند تکمیل ثبت نام را انجام دهند.

این فراخوان برای طرح فروش عادی بوده و فراخوان متقاضیان طرح حمایت از جمعیت و جایگزین خودروهای فرسوده نیز به‌زودی اعلام خواهد شد. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با جزئیات شرایط فروش هایما ۷ ایکس آشنا می‌شویم.

شرایط فروش مینی ون هایما ۷X – دی ۱۴۰۲

شرایط فروش مینی ون هایما 7X

در این طرح هایما ۷X با قیمت مصوب ۱ میلیارد و ۴۸۱ میلیون و ۳۱۸ هزار و ۸۰۰ تومان در رنگ‌های مشکی آبنوس، خاکستری، قهوه‌ای کادرو و ذغالی متالیک به فروش می‌رسد. موعد تحویل این خودرو نیز ۹۰ روزه اعلام شده است. ضمن اینکه این طرح بدون سود مشارکت و سود انصراف است.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها