سوزوکی سیاز ۲۰۲۳ با قیمتی فوق‌العاده وارد بازار ایران شد!

ژانویه 30, 2024 0 نظر 42

سوزوکی سیاز ۲۰۲۳ یکی از آخرین محصولات شرکت سوزوکی است که با ویژگی های برتر و طراحی مدرن خود، قرار است بازار خودروهای ایران را به چالش کشانده و توجه بسیاری را به خود جلب کند. این خودرو با امکانات مدرن و فن آوری های پیشرفته به بازار عرضه شده است و با قیمتی نجومی که مناسب بوده و به صورت روانه به بازار ایران عرضه شده است.

این مدل از سیاز با طراحی خارجی زیبا و خطوط نوین، در زمینه ایمنی و کارایی نیز مورد توجه قرار گرفته است. همچنین، با داشتن موتوری قدرتمند و اقتصادی، سوزوکی سیاز ۲۰۲۳ تمامی نیازهای مشتریان خود را برآورده می‌کند.

این خودرو انعطاف پذیری بالا، فضای داخلی فراوان و سیستم های جدید را در اختیار مشتریان قرار می دهد و با ارائه تجربه رانندگیی بهتر و خریدی خوشایند از مشتریان خود استقبال می کند. بنابراین، با ورود سوزوکی سیاز ۲۰۲۳ به بازار ایران، انتظار می رود که بتواند به یکی از محبوب ترین خودروهای داخلی تبدیل شود.

۱۰ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۵۹

سوزوکی سیاز ۲۰۲۳ اخیرا به دست مشتریان رسیده و بلافاصله قیمت آن در بازار ایران نیز مشخص شد. در ادامه با جزئیات قیمت‌گذاری Suzuki Ciaz 2023 در ایران آشنا خواهیم شد.

شرکت واردکننده خودروهای سوزوکی سیاز اخیرا نخسیتن سری از این سدان وارداتی را به دست مشتریان رسانده و بلافاصله نیز قیمت آن در بازار آزاد ایران مشخص شده است. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با جزئیات قیمت‌گذاری Suzuki Ciaz 2023 در ایران آشنا خواهیم شد.

قیمت سوزوکی سیاز ۲۰۲۳ در بازار ایران

در حالی که سوزوکی سیاز مدل ۲۰۲۳ با قیمت قطعی ۱ میلیارد و ۴۳۰ میلیون تومان به متقاضیان در سامانه یکپارچه خودروهای داخلی عرضه شده بود، اما اکنون پس از اینکه سدان وارداتی به دست مشتریان رسیده، فروشندگان و فعالان بازار برای این خودرو قیمتی بین ۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تا ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در نظر گرفتند. البته تحویل سری‌های جدید این خودرو به مشتریان باعث خواهد شد تا قیمت آن به ۲ میلیارد تومان برسد.

سوزوکی سیاز 2023

گفتی است سوزوکی سیار در قالب یک سدان وارداتی دیفرانسیل جلو روانه بازار ایران شده که از یک پیشرانه ۱٫۵ لیتری تنفس طبیعی ۴ سیلندر خطی بهره می‌برد. این پیشرانه قادر است قدرتی برابر با ۱۰۵ اسب بخار و گشتاور ۱۳۸ نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس ۴ سرعته مجهز به OverDrive به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

سوزوکی سیاز ۲۰۲۳ وارداتی می‌تواند ظرف مدت ۱۴ ثانیه از صفر به سرعت ۱۰۰ کیلومتر برساعت می‌رسد. همچنین به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر حدود ۶ لیتر سوخت مصرف خواهد کرد. ضمن اینکه حداکثر سرعت آن نیز ۱۶۵ کیلومتر برساعت اعلام شده است.

سوزوکی سیاز 2023سوزوکی سیاز 2023

از امکانات ایمنی این خودرو می‌توان به سیستم کروز کنترل عادی، کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، سیستم ترمز ABS و EBD، کنترل پایداری و ترمز جلو دیسکی خنک شونده اشاره کرد. همچنین این خودرو در جلو از سیستم تعلیق مک فرسون و در عقب از سیستم تعلیق نیمه مستقل محور پیچشی بهره می‌برد. فرمان کمک برقی با قابلیت تنظیم ارتفاع نیز یکی دیگر از امکانات این خودرو محسوب می‌شود.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها