شرکت در ثبت نام لایت فارکس بدون نیاز به فیلتر شکن همراه با آشنایی با بروکر و داوجونز Litefinance

دسامبر 27, 2023 0 نظر 31

فرم ثبت نام در لایت فارکس [بدون فیلتر شکن] + آشنایی با بروکر و داوجونز Litefinance

لایت فارکس یکی از پرطرفدارترین بروکرهای فارکس در جهان است که به کاربران امکان می دهد در بازارهای مالی به صورت آنلاین سرمایه گذاری کنند. با وجود اینکه بسیاری از کشورها فیلترهایی بر روی سایت لایت فارکس تعریف کرده اند، اما این بروکر تلاش می کند تا با ارائه راهکارهایی برای دسترسی آسان به سایت خود به کاربران خود کمک کند. با استفاده از فرم ثبت نام در لایت فارکس بدون نیاز به فیلتر شکن، کاربران می توانند به راحتی و با سرعت به حساب خود دسترسی پیدا کنند و از امکانات و ویژگی های منحصر به فرد این بروکر بهره مند شوند.

با ثبت نام در لایت فارکس، کاربران می توانند با داوجونز و دیگر ابزارهای مالی تجارت کنند و سود خود را افزایش دهند. همچنین با آشنایی با بروکر و داوجونز Litefinance، کاربران می توانند با ریسک های موجود در بازارهای مالی آشنا شوند و بهترین تصمیمات را برای سرمایه گذاری خود بگیرند. به این ترتیب، ثبت نام در لایت فارکس نقطه شروعی ایده آل برای سرمایه گذاری در بازارهای مالی خواهد بود و امکانات منحصر به فرد این بروکر به کاربران این امکان را می دهد تا بهترین عملکردها را به دست آورند.

بروکر «لایت فارکس» – “LiteForex” یک کارگزار قابل اعتماد و محبوب است که دروازه‌ای برای ورود به بازارهای جهانی ارائه می‌دهد. با این‌که ثبت نام در لایت فارکس برای تریدرهای سراسر جهان کاری بسیار ساده است، اما ایرانیان برای ورود به این بروکر و ساخت حساب کاربری با مشکلی تکراری مواجه هستند؛ مشکلی به نام (فیلترینگ)!

متاسفانه برای ثبت نام بروکر لایت فارکس و استفاده از خدمات آن به استفاده از ابزارهای تغییر دهنده آیپی نیاز دارید. اما خوشبختانه اخیرا تعدادی از سایت‌های ایرانی راهی میان‌بر برای ثبت نام در این بروکر ارائه داده‌اند. راهی که نیاز به فیلتر شکن ندارد. با ما همراه باشید تا همه چیز را درباره فرم ثبت نام در لایت فارکس و موارد دیگر بدانید.

لایت فارکس

سایت لایت فارکس مانند بسیاری از بروکرهای دیگر فیلتر است.

فرم ثبت نام در لایت فارکس چیست؟

معامله‌گران ایرانی برای ثبت نام سریع و بدون نیاز به فیلترشکن می‌توانند از طریق فرم افتتاح حساب اقدام نمایند. شما می‌توانید تنها با وارد کردن «آدرس ایمیل» خود، به صورت خودکار، ثبت نامتان را انجام دهید.

با تکمیل فرم ثبت نام در لایت فارکسبه صورت خودکار حساب کاربری شما ایجاد خواهد شد و بلافاصله اطلاعات ورود به کابین شخصی را دریافت خواهید کرد. همچنین ایمیلی از سوی بروکر نیز برای دریافت خواهید نمود.

فرم ثبت نامبروکر لایت فارکس
تماس با کارشناستلفنی
هزینه افتتاح حسابرایگان
عضویت در باشگاه مشتریاندریافت ریبیت و خدمات
پشتیبانی VIP ۷روز هفته

نحوه تکمیل فرم ثبت نام در لایت فارکس چگونه است؟

برای ثبت نام لایت فایننس از طریق فرم، تنها کافی است تا ایمیل خود را وارد کنید! پس از کلیک روی دکمه «ثبت نام»، نام کاربری و رمز عبورتان را در همان صفحه دریافت می‌کنید. ثبت نام بروکر لایت فارکس به همین سادگی به پایان می‌رسد. سپس با کلیک روی گزینه «لینک ورود» به سایت لایت فایننس وارد می‌شوید.

روند ثبت نام لایت فایننس از طریق فرم چگونه انجام می‌شود؟ 

روند ثبت نام کاملا خودکار است و توسط سیستم انجام می‌شود. در واقع هیچ شخص حقیقی از طرف شما در کارگزاری (لایت فایننس) ثبت نام نمی‌کند؛ در نتیجه امکان ثبت نام در کارگزاری در ۲۴ ساعت شبانه‌روز وجود دارد.

لایت فارکسلایت فارکس

پس از ارائه آدرس ایمیل و تکمیل ثبت نام، نام کاربری و رمز عبور برایتان ارسال می‌شود.

امکان ترید کدام نمادهای معاملاتی در لایت فارکس وجود دارد؟

بروکر لایت فارکس با ارائه بیش از ۲۸۰ نماد متنوع بازار امکانات خوبی برای تریدرهای متوسط ایجاد کرده است و این بروکر به‌طور مداوم در حال گسترش آنها می‌باشد.

در تازه‌ترین نمادهای ارائه شده در بخش کامودیتی و کالاهای اساسی، می‌توانیم به نمادهای گندم، ذرت و قهوه در لیست جدید آن اشاره کنیم.

معامله‌گران در ۵ روز هفته به‌جز شنبه و یکشنبه به‌صورت ۲۴ ساعت می‌توانند در نمادهای مختلف مثل جفت ارزهای فارکس و شاخص های مهم بورس آمریکا مثل نماد داوجونز در لایت فارکس، معاملات خود را انجام دهند:

  • ۵۵ جفت ارز
  • فلزات گران‌بها
  • نمادهای نفت
  • سهام شرکت‌های بزرگ اروپایی، نزدک، داوجونز و…
  • بیش از ۶۰ ارز دیجیتال

تفاوت نمادهای لایت فارکس با بسیاری از بروکرهای فارکس

یک نکته مهم که پیش از ثبت نام در لایت فارکس باید بدانید، تفاوت برخی نمادهای معاملاتی آن با اکثر بروکرهای فارکس است. برای مثال نماد داوجونز در فارکس با نشانه “YM” در کابین و پلتفرمهای معاملاتی لایت فارکس ارائه شده است. این شاخص به‌عنوان یکی از نمادهای معاملاتی [که در طول سال‌های متمادی روند رو به رشدی طی کرده است]، در بین معامله‌گران نیز بسیار پرطرفدار است!

نماد شاخص داوجونز در لایت فارکس در هر دو حساب‌های کلاسیک (Classic) و حساب ECN لایت فارکس قابل معامله می‌باشد. در حال حاضر این نماد در پلتفرم‌های متاتریدر ۴ و ۵ و سی تریدر لایت فارکس قابل معامله است.

ثبت نام در بروکر لایت فارکس چه مزایا و معایبی دارد؟

پیش از تصمیم‌گیری درباره افتتاح حساب در یک بروکر، لازم است تا به‌طور کامل با مزایا و معایب آن آشنا شوید. برخی از مزایای ثبت نام بروکر لایت فارکس:

  • داشتن رگوله معتبر برای ایرانیان
  • ارائه پشتیبانی از مشتری به زبان فارسی
  • امکان ترید انواع جفت ارزها، شاخص‌ها، سهام، ارزهای دیجیتال و…
  • امکان واریز و برداشت مستقیم ریالی از بروکر
  • ارائه بونوس به مشتریان در ازای انجام فعالیت‌های مختلف
  • برگزاری مسابقات گوناگون با جوایز بزرگ
  • مناسب برای انجام کپی ترید و اسکالپ.

لایت فارکس چه معایبی دارد؟

هیچ بروکر بی عیب و نقصی وجود ندارد و این کاملا طبیعی است؛ البته لایت فارکس از جمله بروکرهای کم عیب و نقص محسوب می‌شود. «نداشتن حساب با اسپرد ثابت» و «بالا در جفت ارزهای فرعی» مهم‌ترین معایب این بروکر هستند.

پیش از ثبت نام در بروکر لایت فارکس، شناخت کافی در مورد این کارگزاری و مواردی از قبیل ساخت حساب دمو در لایت فارکس، مسابقات لایت فارکس، ساعت کاری بروکر لایت فارکس، نماد نفت در لایت فارکس، کلاهبرداری بروکر لایت فارکس حائز اهمیت است. به همین منظور می توانید از وبسایت‌های معتبر مانند کانون تریدرهای موفق فارکس و ارزهای دیجیتال دیجی تریدرز Digitraderz، مای اف ایکس بوک Myfxbook و یا اینوست و پدیا Investopedia استفاده نمایید.

انواع حساب های لایت فارکس چه هستند و چه ویژگی‌هایی دارند؟

لایت فارکس سه حساب متفاوت را در اختیار کاربرانش می‌گذارد. با این‌که تنوع حساب‌های این بروکر نسبت به بسیاری از رقبایش کم است، اما طوری تنظیم شده‌اند تا نیازهای اکثر تریدرها را رفع کنند؛ بنابراین ثبت نام در لایت فارکس برای بسیاری از تریدرها گزینه مناسبی است. در جدول زیر با حساب‌های این کارگزاری آشنا می‌شویم.

حساب سنت (Cent)حساب کلاسیک (Classic)حساب (ECN)
حداقل سپرده (دلار)۱۰۵۰۵۰
اهرم۱:۲۰۰۱:۱۰۰۰۱:۱۰۰۰
کمیسیوننداردندارداز ۲۵ سنت در هر لات
اسپرد (شناور)از ۳ پیپاز ۱٫۸ پیپاز ۰ پیپ

سخن پایانی درباره فرم ثبت نام در لایت فارکس

یک ایمیل ارائه دهید و بعد همه چیز آماده است! ثبت نام شما در لایت فارکس تکمیل و آماده ورود به معاملات می شوید. با کمک فرم ثبت نام در لایت فارکس نه تنها مراحل ثبت نامتان آسان‌تر می‌شود، بلکه نیازی به استفاده از فیلترشکن هم نخواهید داشت. یادتان باشد برای داشتن تجربه معاملاتی درست و موفق، باید با پلتفرم‌ها، منابع آموزشی و ابزارهای مدیریت ریسک لایت فایننس آشنایی داشته باشید.

سوالات متداول

بروکر لایت فارکس از کدام پلتفرم‌های معاملاتی استفاده می‌کند؟

متاتریدر ۴، متاتریدر ۵ و سی تریدر 

حداقل سپرده لازم برای افتتاح حساب‌های معاملاتی لایت فارکس چقدر است؟

۱۰ دلار (برای حساب سنت لایت فارکس)

لایت فایننس کدام رگوله‌ها را دارد؟

رگوله CeSEC برای کشورهای اروپایی و رگوله (جزایر مارشال) برای ایرانیان

منبع: دیجی تریدرز Digitraderz – مای اف ایکس بوک Myfxbook

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها