برترین شرکت‌های تولیدکننده لاستیک خودرو در جهان

ژانویه 5, 2024 0 نظر 61

بهترین برندهای سازنده لاستیک خودرو در جهان

لاستیک‌ها یکی از مهمترین عناصر ایمنی و عملکرد خودرو هستند و انتخاب بهترین برند لاستیک می‌تواند تأثیر زیادی بر رانندگی و ایمنی خودرو داشته باشد. اما با توجه به تعداد زیاد برندهای مختلف لاستیک در بازار جهانی، انتخاب بهترین برند برای خودروی خود ممکن است چالشی باشد.

برخی از بهترین برندهای سازنده لاستیک خودرو در جهان شامل شرکت‌های معروفی مانند Michelin، Bridgestone، Continental، Pirelli و Goodyear می‌شوند. این برندها به دلیل استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته، مقاومت در برابر سایش، عمر طولانی و عملکرد برتر شناخته شده‌اند.

از دیگر ویژگی‌های این برندها می‌توان به عملکرد در شرایط جوی مختلف، ترمیم پذیری، کاهش صدا در طول رانندگی و ایمنی بالا اشاره کرد. بنابراین، اگر به دنبال خرید لاستیک جدید برای خودروی خود هستید، انتخاب بهترین برند به ایمنی و عملکرد خودرویتان کمک بزرگی خواهد کرد.

بهترین برندهای سازنده لاستیک خودرو در جهان معرفی شدند. یک شرکت فرانسوی عنوان بهترین برند تایر خودرو را از آن خود کرد؛ اما شرکت‌های ایرانی در چه جایگاهی قرار دارند؟

وب‌سایت The Top Tens لیست بهترین برندهای لاستیک خودرو در سال ۲۰۲۳ را برای تمام سگمنت‌های خودرویی اعلام کرد. این لیست طبق نظرسنجی از مالکان خودروها تهیه شده است. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با بهترین برندهای سازنده لاستیک خودرو در جهان آشنا خواهیم شد.

لیست بهترین برندهای سازنده لاستیک خودرو

در ادامه می‌توانید لیست ۱ تا ۱۵ بهترین برندهای سازنده لاستیک خودرو در جهان را مشاهده کنید. لازم به ذکر است برند کویر تایر (Kavir Tire) از ایران در رتبه ۲۶ و برند بارز (Barez) ایران در جایگاه ۲۷ این لیست به چشم می‌خورند.

  1. برند میشلن Michelin (از فرانسه)
  2. برند بی اف گودریچ BFGoodrich (آمریکا)
  3. برند بریجستون Bridgestone (ژاپن)
  4. برند گودیر Goodyear (آمریکا)
  5. برند کنتیننتال Continental (آلمان)
  6. برند هانکوک Hankook (کره جنوبی)
  7. برند نوکیان Nokian (فنلاند)
  8. برند دانلوپ Dunlop (انگلستان)
  9. برند پیرلی Pirelli (ایتالیا)
  10. برند فایرستون Firestone (آمریکا)
  11. برند کلبر Kleber (فرانسه)
  12. برند کوپر Cooper (آمریکا)
  13. برند یوکوهاما Yokohama (ژاپن)
  14. برند فالکن Falken (ژاپن)
  15. برند نکسن Nexen (کره جنوبی)

همچنین سایت J.D.POWER طی یک نظرسنجی از ۳۲ هزار و ۱۵۱ مالک خودروهای مدل ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ طی بازه آگوست تا دسامبر، لیستی از بهترین سازندگان تایر در سال ۲۰۲۳ برای پیکاپ‌ها و شاسی بلندها را منتشر کرد. در این لیست ۴ معیار اصلی شامل چسبندگی، ظاهر، کیفیت سواری و میزان ساییدگی آنها مورد توجه قرار گرفته است که این لیست به شرح زیر است:

  • برند میشلن Michelin (از فرانسه)
  • برند بریجستون Bridgestone (ژاپن)
  • برند کنتیننتال Continental (آلمان)
  • برند بی اف گودریچ BFGoodrich (آمریکا)
  • برند گودیر Goodyear (آمریکا)
  • برند هانکوک Hankook (کره جنوبی)
  • برند فایرستون Firestone (آمریکا)
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها