حضور خودروی جتا VS7 با قیمت شگفت‌انگیز در بازار آزاد

دسامبر 28, 2023 0 نظر 55

خودروی جتا VS7، یک خودروی شاسی‌بلند خانواده‌ای است که با ویژگی‌ها و امکانات برتر خود، به تازگی وارد بازار ایران شده است. این خودرو با قدرت موتور ۲٫۰ لیتری و ۱۸۶ اسب‌برقی، به راحتی می‌تواند تمامی مسیرها و مسیرهای سخت را پشت سر بگذارد و تجربه رانندگی لذت‌بخشی را برای شما به ارمغان بیاورد.

یکی از ویژگی‌های برجسته این خودرو، طراحی شیک و زیبا است که به همراه سیستم‌های ایمنی پیشرفته، به رانندگان امکان می‌دهد تا با اطمینان بیشتری به مسیر حرکت کنند. همچنین، داشتن فضای داخلی فراوان و سیستم سرگرمی و رفاهی مدرن، این خودرو را به یک گزینه عالی برای خرید تبدیل کرده است. اما قیمت منطقی این خودرو، از دیگر مزایای آن است که به مشتریان امکان می‌دهد تا یک خودروی باکیفیت و برتر را با قیمت مناسبی تهیه کنند.

بنابراین، ورود خودروی جتا VS7 با قیمت نجومی به بازار آزاد، یک فرصت عالی برای علاقمندان به خودروهای شاسی‌بلند است که به دنبال یک خودروی وسیع، قدرتمند و با امکانات بیشتر هستند.

۰۷ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۳۷

جتا VS7، خودرو وارداتی آلمانی-چینی با قیمت نجومی به بازار آزاد عرضه شد. مشخصات و امکانات جتا وی اس ۷ را در ادامه بخوانید.

محصولات گروه خودرو‌سازی جتا نتیجه همکاری مشترک شرکت چینی FAW و فولکس واگن هستند و به نوعی پشتوانه آلمانی دارند. بر اساس جدیدترین اخبار خودرو، در ادامه روند واردات خودروهای صفر خارجی برای تنظیم بازار داخل، هم‌اکنون اولین محصول این گروه خودروسازی با نام VS7 با قیمتی نجومی به بازار آزاد ایران عرضه شده است.

قیمت جتا VS7 از ۳ میلیارد تومان فراتر رفت!

با نگاهی به آگهی‌های فروش جتا وی اس ۷ می‌بینیم که این خودرو وارداتی گروه ماموت با قیمت حدود ۳٫۲ میلیارد تومان در بازار آزاد برای فروش گذاشته شده است. این قیمت نجومی در حالی است که پیش‌تر قیمت نهایی این محصول در شرکت ماموت خودرو ۲٫۵ میلیارد تومان تخمین زده شده بود. اما این‌که یک خودروی چینی – آلمانی ۳ میلیارد تومان بیارزد سوالی است که خریداران باید به آن پاسخ دهند.

البته از حق هم نگذریم مدل VS7 لوکس‌ترین محصول این گروه خودروسازی محسوب می‌شود. ظاهر و طراحی محصول نیز لوکس بودن خودرو را تایید می‌کنند؛ از رینگ‌های مشکی بزرگ و جلوپنجره مشکی و خاص، هشوی تجلی‌بخش زیبایی این محصول هستند.

اولین بخشی که به محض باز کردن درهای خودرو توجه شما را به خود جلب می‌کند، صندلی‌های با چرم دو رنگ مشکی و طوسی این خودرو است. فضای داخلی کابین نیز به‌لطف طراحی بهینه سقف و فاصله محوری چرخ‌های خودرو، سبب ایجاد یک کراس اوور بسیار راحت شده است. از دیگر مزیت‌های این خودرو می‌توان به سقف پانورامای دو تیکه اشاره کرد که آپشنی بسیار جذاب محسوب می‌شود.

جتا VS7

از دیگر آپشن‌های ایمنی و رفاهی این خودرو می‌توان به مواردی شامل سنسور موانع برای جلو و عقب خودرو، سیستم ورود بدون کلید، کلاستر تمام دیجیتال، فرمان دی‌کات به‌همراه دکمه‌های کنترلی، ۶ ایربگ که شامل ایربگ‌های جانبی هم می‌شود، گرم‌کن صندلی‌های جلو و سیستم تهویه مطبوع دو کاناله اشاره کرد.

بر اساس بررسی‌های خارجی صورت گرفته روی این محصول، سواری VS7 تا حد زیادی مشابه برادر کوچک‌تر خود یعنی VS5 است که می‌تواند نظر خریداران را به خود جلب کند. به‌طور کلی این محصول یک کراس اوور خانوادگی است که برای سفرهای بین شهری در مسافت‌های طولانی، گزینه مطلوبی محسوب می‌شود.

اگرچه حضور این ماشین با چنین مشخصاتی برای خیابان‌های کشور اتفاق مثبتی محسوب می‌شود؛ اما نکته منفی در خصوص این ماشین، قیمت نجومی آن است!

چرا طرح واردات خودرهای اقتصادی صفر و کارکرده بازار باید منجر به واردات یکی از لوکس ترین خودروهای چینی شود؟ با قیمت ۳ میلیاردی این خودرو چه افرادی توانایی خرید آن را خواهند داشت؛ با وجود منابع ارزی محدود بانک مرکزی، چرا باید بودجه به واردات چنین خودرویی تخصیص داده شود که هیچ دردی از مردم دوا نمی‌کند؟

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها