ورود به سینمای لرستان؛ رفتار اول یک پیشکسوت جوان

ژانویه 9, 2024 0 نظر 34

در شاشواه دوشنبه، خبر درگذشت محمد شکارچی، نوازنده برجسته موسیقی مقامی لرستان، به اطلاع رسید. او به دلیل سکته قلبی درگذشت و در صدر هنرمندان پیشکسوت موسیقی نواحی استان لرستان قرار داشت. وی در حوزه‌های مختلف موسیقی نواحی منطقه لرستان و موسیقی ردیف دستگاهی ایران فعالیت‌های مستمری را انجام داد. شکارچی به تازگی در رویدادهای مختلفی از جمله جشنواره موسیقی نواحی و کنسرت‌ها شرکت می‌کرده بود.

مراسم تشییع پیکر او چهارشنبه در گلزار روستای کلکله استان لرستان برگزار خواهد شد. این مراسم محل و زمان مناسبی برای همه دوستان، آشنایان و طرفداران او است تا از این هنرمند گرامی خداحافظی کنند.

با درگذشت محمد شکارچی، صدایی زیبا و پرافکننده در عرصه موسیقی مقامی لرستان از بین رفته و جای خالی‌ای در این حوزه احساس خواهد شد.

۱۷:۰۰محمد شکارچی نوازنده پیشکسوت موسیقی مقامی لرستان دار فانی را وداع گفت.به گزارش ایرنا، محمد شکارچی نوازنده موسیقی مقامی لرستان شاشواه دوشنبه- ۱۸ دی‌ ماه- بر اثر سکته قلبی درگذشت.علی اکبر شکارچی آهنگساز و نوازنده پیشکسوت کمانچه از درگذشت محمد شکارچی بردار خود، در فضای مجازی خبر داده است.مرحوم محمد شکارچی از هنرمندان پیشکسوت موسیقی نواحی استان لرستان در عرصه خوانندگی نوازندگی کمانچه بوده است که طی سال‌های متمادی در حوزه‌های مختلف موسیقی نواحی منطقه لرستان و موسیقی ردیف دستگاهی ایران فعالیت‌های مستمری را انجام داد.وی از جمله هنرمندانی است که طی سال‌های اخیر در رویدادهای مختلفی از جمله جشنواره موسیقی نواحی و کنسرت‌های موسیقی مختلف حضور فعالی داشته است.مراسم تشییع پیکر زنده یاد شکارچی چهارشنبه- ۲۰ دی ماه- ساعت ۱۴ در گلزار روستای کلکله استان لرستان برگزار می‌شود.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها