خرید ون اینرودز برند برجسته به صورت اقساطی در آخرین ماه سال ۱۴۰۲

مارس 1, 2024 0 نظر 29

فروش اقساطی ون اینرویدز بهمن موتور در اسفند ۱۴۰۲

ون اینرویدز بهمن موتور یکی از محبوب‌ترین خودروهای خانوادگی می‌باشد که توسط شرکت معتبر و معروف بهمن موتور تولید می‌شود. این ون با طراحی زیبا، فضای داخلی فراوان و امکانات مدرن، انتخاب عالی برای استفاده روزانه خانواده‌ها و گروه‌های کوچک مسافرتی است.

در اسفند ماه امکان خرید این ون اینرویدز بهمن موتور به صورت اقساطی فراهم گردیده است. این فرصت مناسب برای آنانی که به دنبال خرید یک خودروی مسافربری با اقساط مناسب و شرایط اقساطی ارزان هستند.

با خرید این ون اینرویدز بهمن موتور به صورت اقساطی، شما می‌توانید از امکانات و قابلیت‌های منحصر به فرد این خودرو بهره مند شوید و به راحتی زندگی روزمره خود را تسهیل نمایید. برای اطلاعات بیشتر و خرید این ون اینرویدز بهمن موتور به صورت اقساطی، با مراجعه به دفتر فروش ما تماس حاصل فرمایید.

ارسال شده توسط: حـسین مـرادی ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۲۰فروش اقساطی ون اینرودز بهمن موتور در اسفند ۱۴۰۲ اعلام شد. بهمن موتور ون اینرودز را به شکل اقساطی ویژه اسفند ۱۴۰۲ به متقاضیان عرضه می‌کند.شرکت بهمن موتور که طرح فروش اقساطی ون اینرودز را از ۲ اسفند ۱۴۰۲ آغاز کرده بود، اکنون به دلیل استقبال مشتریان قصد دارد این طرح فروش را تا روز دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ ادامه دهد. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با جزئیات شرایط فروش این خودرو بهمن موتور آشنا خواهیم شد.فروش اقساطی ون اینرودز بهمن موتور – اسفند ۱۴۰۲در این طرح ون باری اینرودز با قیمت ۷۹۳ میلیون و ۶۸۱ هزار تومان در مدل ۱۴۰۳ و رنگ سفید به مشتریان عرضه می‌شود. متقاضیان می‌توانند این خودرو را با پیش‌پرداخت ۴۷۶ میلیون و ۲۰۸ هزار تومان خریداری کنند. همچنین در این طرح سود انصراف سالیانه ۱۷٫۵ درصد و جریمه تاخیر نیز ۲٫۵ درصد ماهانه در نظر گرفته شده است. موعد تحویل این خودرو نیز هفته سوم اردیبهشت ۱۴۰۳ خواهد بود.گفنتنی است ون اینرودز به یک موتور ۱٫۵ لیتری ۴ سیلندر مجهز شده که قدرتی برابر با ۱۰۵ اسب بخار و گشتاور ۱۴۰ نیوتن‌متر را به همراه دارد. یک گیربکس ۵ سرعته دستی نیز قدرت تولید شده از این پیشراه را به چرخ‌ها منتقل می‌کند. این خودرو به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر به شکل ترکیبی حدود ۷٫۲ لیتر سوخت مصرف خواهد کرد. بیشتر بخوانید: دو شاسی بلند جذاب از MG توسط بهمن موتور به کشور وارد می‌شود + عکس و مشخصات بهمن موتور شرایط فروش خودرو ون ۱۴۰۲-۱۲-۱۱

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها