قیمت جدید و جذاب پیکاپ فوتون تونلند G7 در اسفند ۱۴۰۲ افزایش یافت

مارس 3, 2024 0 نظر 23

عنوان : پیکاپ فوتون تونلند G7 گران شد + قیمت جدید اسفند ۱۴۰۲

متن : پس از معرفی محبوب ترین پیکاپ های سال ۱۴۰۲، مدل تونلند G7 از برند فوتون نیز به بازار عرضه شد. با وجود ویژگی های برتر و طراحی مدرن این خودرو، قیمت آن در مقایسه با سایر رقبا افزایش یافته است.

همچنین اطلاعات منتشر شده نشان می دهد که قیمت پیکاپ فوتون تونلند G7 در ماه اسفند ۱۴۰۲ به دلیل شرایط اقتصادی و نوسانات بازار خودرو، دستخوش تغییرات قرار گرفته است. با این وجود، به دلیل کیفیت بالا و ارزش مناسب این خودرو، تقاضا بشکل قابل ملاحظه ای ادامه دارد.

با اضافه شدن تکنولوژی های جدید و به روز به پیکاپ فوتون تونلند G7، امکانات و قابلیت های این خودرو بهبود یافته و به مشتریان گزینه های متنوع تری برای خرید ارائه می دهد. به همین دلیل، افزایش قیمت پیکاپ فوتون تونلند G7 طبیعی به نظر می رسد و انتظار می رود که بازار خودرو این اقدام را با استقبال خوبی همراه کند.

ارسال شده توسط: پوریا هاشم پور ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۲۸آخرین وضعیت قیمت خودرو در بازار کشورمان حکایت از افزایش قیمت پیکاپ پرطرفدار ایران خودرو یعنی فوتون تونلند G7 دارد.عرضه محصول فوتون در کشورمان توسط شرکت ایران خودرو صورت می‌پذیرد. یکی از پرطرفدارترین محصولات این شرکت پیکاپ‌های تونلند هستند که از زمان عرضه توسط ایران خودرو دیزل با استقبال خوبی از سوی مشتریان مواجه بوده‌اند. طبق آخرین اخبار خودرو داخلی، قیمت تونلد G7 به عنوان جدیدترین محصول خانواده پیکاپ های تونلند با افزایش قیمت ۸۰ میلیون تومانی در بازار همراه بوده است. در ادامه قیمت جدید این محصول و سایر محصولات فوتون در بازار کشورمان را اعلام می‌نماییم.قیمت جدید فوتون تونلند G7 در بازار – اسفند ۱۴۰۲طبق آخرین تحولات بازار خودرو، پیکاپ فوتون G7 با افزایش ۸۰ میلیون تومانی، با قیمت ۲ میلیارد و ۴۱۰ میلیون تومان در بازار مورد معامله قرار می‌گیرد. شایان ذکر است این پیکاپ با قیمت نمایندگی ۱ میلیارد و ۸۸۵ میلیون تومان از سوی ایران خودرو دیزل عرضه می‌شود. از رقبای سرسخت این خودرو می‌توان به محصول جدید کرمان موتور یعنی کی ام سی T9 اشاره کرد که شما می‌توانید در مطلب مقایسه دو پیکاپ کی ام سی T9 با فوتون تونلند G7 به صورت کامل این دو خودرو را مورد بررسی و مقایسه قرار دهید.در ادامه لیست به روز قیمت محصولات فوتون را مشاهده نمایید:برندمدلکارکرد (کیلومتر)قیمتتونلند ۲.۰ لیتر۱۴۰۱صفر۱ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومانتونلند ۲.۸ لیتر۱۴۰۱صفر۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومانتونلند ۲.۸ لیتر۱۴۰۲صفر۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومانتونلند ۲.۸ لیتر۱۴۰۲صفر (نمایندگی)۱ میلیارد و ۵۴۰ میلیون و ۶۵۰ هزار تومانتونلند G۷ بنزینی۱۴۰۲صفر۲ میلیارد و ۴۱۰ میلیون تومانتونلند G۷ بنزینی۱۴۰۲صفر (نمایندگی)۱ میلیارد و ۸۵۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانفوتون ون وانا۱۴۰۲صفر (نمایندگی)۱ میلیارد و ۶۴۷ میلیون و ۱۸۰ هزار تومان همچنین بخوانید: شرایط فروش پیکاپ کلوت اتوماتیک با افزایش قیمت در اسفند ۱۴۰۲ شرایط فروش پیکاپ آمیکو آسنا با قیمت جدید در اسفند ۱۴۰۲ ایران خودرو دیزل فوتون قیمت خودرو ۱۴۰۲-۱۲-۱۳

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها