پیشنهاد ویژه: خودروی وارداتی دانگ فنگ شاین مکس، به فروش قرار می‌گیرد!

ژانویه 8, 2024 0 نظر 34

شرایط پیش فروش دانگ فنگ شاین مکس، سدان وارداتی ایران خودرو در دی ماه ۱۴۰۲

در دی ماه سال ۱۴۰۲، ایران خودرو شرایط ویژه‌ای برای پیش فروش دانگ فنگ شاین مکس، سدان وارداتی را اعلام کرده است. این خودرو با طراحی بی نظیر و امکانات برتر، به‌طور ویژه برای خریدارانی که به دنبال خودروی شیک و مدرن هستند، مناسب است. با این اقدام، ایران خودرو قصد دارد تا با ارائه شرایط مناسب، این خودروی محبوب را برای خریداران ایرانی به راحتی قابل دسترس قرار دهد.

شرایط پیش فروش دانگ فنگ شاین مکس شامل تخفیف‌های ویژه، بسته‌های مالی مناسب و همچنین امکانات خاص پس از فروش می‌باشد. علاوه بر این، امکانات فنی و ایمنی برتر این خودرو، آن را به یک گزینه عالی برای خریداران تبدیل کرده است.

بنابراین، اگر به دنبال یک خودروی وارداتی با طراحی زیبا و امکانات برتر هستید، این شرایط ویژه را از دست ندهید و به‌سرعت به یکی از نمایندگان ایران خودرو مراجعه کنید.

شرایط پیش فروش دانگ فنگ شاین مکس به عنوان سدان وارداتی ایران خودرو در دی ماه ۱۴۰۲ اعلام شد. در ادامه با جزئیات فروش Dongfeng SHINE MAX آشنا می‌شویم.

گروه صنعتی ایران خودرو طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد آن دسته از مشتریانی که در اسفند ۱۴۰۲ در سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی فرایند ثبت نام را انجام دادند و در آبان ماه سال ۱۴۰۲ نیز خودرو شاین مکس را انتخاب کردند، اکنون می‌توانند برای درخواست خود فرایند ثبت نام را انجام دهند. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با جزئیات شرایط پیش فروش شاین مکس آشنا می‌شویم.

شرایط پیش فروش دانگ فنگ شاین مکس – دی ۱۴۰۲

شرایط پیش فروش دانگ فنگ شاین مکسشرایط پیش فروش دانگ فنگ شاین مکس

ایران خودرو در این طرح سدان وارداتی شاین مکس بنزینی را با مبلغ علی‌الحساب پیش‌پرداخت ۵۰۰ میلیون تومان در رنگ‌های مشکی شاین و آبی تیره شاین به مشتریان عرضه می‌کند. همچنین موعد تحویل آن نیز ۹۰ روزه خواهد بود.

ایران خودرو دانگ فنگ شرایط فروش خودرو

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها