فانشو، هنرمند قدیمی را وداع گفت

فوریه 24, 2024 0 نظر 20

هنرمند بزرگ دوبلاژ ایران، پرویز ربیعی، بعد از مدت‌ها فعالیت در عرصه سینما و تلویزیون، در ۸۴ سالگی به علت عارضه قلبی درگذشت. او با صدایی بی‌نظیر، در زمینه‌های مختلف دوبلاژ فیلم و سریال‌ها فعالیت داشت و جایگاه خاصی در قلب دوستداران هنر داشت. مشهوریت او به دلیل تعداد زیادی از تجربه‌های خوب و حرفه‌ای در زمینه دوبلاژ بوده است و او صداگذاری برای شخصیت‌های معروفی همچون «پدرخوانده» و «بیلیاردباز» انجام داده بود. پرویز ربیعی تلاش‌ها و زحمات زیادی در زمینه هنر دوبلاژ داشت و برای همین علاقه‌مندان به هنر از او یاد خواهند کرد. با درگذشت او، جامعه هنری ایران یکی از پایه‌های مهم خود را از دست داده است و فانشو نیز در این روزهای سخت و غم‌انگیز، خانواده و همچنین همراهان هنری پرویز ربیعی را تسلیت می‌گوید و برای آن‌ مرحوم آرزوی روحی آرامش و شادکامی دارد.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

شاید به تازگی پرسیده‌اید که بهترین گزینه شروع متن از کدام قسمت است؟ خوشبختانه، با این راهنمایی‌ها، می‌توانید همیشه شروع متنتان را به درستی انتخاب کنید.

۲۱:۱۴فانشو: پرویز ربیعی از گویندگان فیلم و از مدیران دوبلاژ قدیمی سینما و تلویزیون درگذشت.این هنرمند که دوستداران فیلم و سریال، صدایش را به جای رابرت دووال در «پدرخوانده»، در فیلم «بیلیاردباز» به جای جورج سی‌اسکات، در سریال شرلوک هولمز به جای دکتر واتسون و همچنین در کارتون «پسر شجاع» که به جای پدر پسرشجاع به خاطر می‌آوردند امروز به دلیل عارضه قلبی در خانه شخصی‌اش درگذشت.زنده‌یاد ربیعی متولد ۱۳۱۸ و هنگام مرگ ۸۴ سال داشت.فانشو ضایعه درگذشت این هنرمند را به خانواده‌اش و همچنین جامعه هنری ایران تسلیت می‌گوید.روحش شاد باشد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها