مرسدس بنز: مجوز واردات خودروهای جذاب

فوریه 18, 2024 0 نظر 26

مرسدس بنز یکی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین برندهای خودرو در سراسر جهان است و همواره با کیفیت بالا، طراحی شیک و فناوری نوین خودروهایش شناخته شده است. اخیراً خبری منتشر شد که این خودروهای محبوب مجوز واردات به یک کشور جدید را دریافت کرده‌اند. این اقدام نشان از توجه و تایید مقامات مربوطه به کیفیت و استانداردهای بالای خودروهای مرسدس بنز است.

با وارد شدن این خودروهای مجوز‌دار به بازار یک کشور جدید، انتظار می‌رود که مردم این کشور نیز از فناوری و طراحی بی‌نظیر مرسدس بنز بهره‌مند شوند و این برند معروف را با استقبال گسترده‌ای مواجه کنند. همچنین این اقدام می‌تواند به نوسانات بازار خودرو در این کشور کمک کند و گسترش تجارت بین‌المللی را تسهیل بخشد.

تحولات و رویدادهای مرتبط با واردات خودروهای مرسدس بنز موضوع مورد توجهی برای علاقه‌مندان به خودرو و بازارهای بین‌المللی است و با مشاهده روند این حوزه‌ها می‌توان به تحلیل‌های دقیق‌تر و تصمیم‌گیری‌های بهتری دست یافت.

ارسال شده توسط: حـسین مـرادی ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۰۰خودروهای مرسدس بنز شامل ۴ مدل C180، CLA 180، GLA 180 و GLB 180 برای واردات به ایران مجوز گرفتند. در ادامه با مشخصات این خودروهای وارداتی آشنا می‌شویم.خودروهای مرسدس بنز ویژه جانبازان شامل ۴ مدل C180، CLA 180، GLA 180 و GLB 180 موفق به دریافت مجوز واردات به ایران شدند و در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی قرار گرفتند. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با مشخصات این خودروهای مرسدس بنز آشنا خواهیم شد.مشخصات خودروهای مرسدس بنز وارداتیمرسدس CLA 180 یکی از خودروهای وارداتی خواهد بود که محصول ۲۰۱۹ بوده و از پیشرانه هیبرید خفیف شامل یک پیشرانه ۱٫ لیتری توربو بهره می‌برد. این خودرو در مجموع می‌تواند قدرتی برابر با ۱۳۶ اسب بخار و گشتاور ۲۳۰ نیوتن‌متر را ارائه دهد. همچنین قدرت تولید شده از این پیشرانه توسط گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.مرسدس C 180 نیز به عنوان نسل پنجم کلاس C در سال ۲۰۲۱ روانه بازار شده و در کنار یک پیشرانه ۱٫۵ لیتری توربو از یک پیشرانه برقی کوچک نیز بهره می‌برد. این خودرو در مجموع قدرتی برابر با ۱۷۰ اسب بخار و گشتاور ۲۵۰ نیوتن‌متر را به همراه دارد. یک گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک نیز قدرت تولید شده از پیشرانه را به چرخ‌ها منتقل می‌کند.مرسدس GLA 180 نیز محصول ۲۰۱۷ بوده و در قالب یک شاسی بلند شهری از یک موتور ۱٫۶ لیتری توربو با قدرت ۱۲۲ اسب بخار و گشتاور ۲۰۰ نیوتن‌متر بهره می‌برد. قدرت تولیدی توسط یک گیربکس اتوماتیک به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. این خودرو ظرف مدت ۹٫۲ ثانیه از صفر به سرعت ۱۰۰ کیلومتر برساعت می‌رسد و حداکثر سرعت آن نیز ۲۰۰ کیلومتر برساعت اعلام شده است.مدل GLB 180 نیز در قالب یک کراس هاچ بک در سال ۲۰۲۰ روانه بازار شد. این مدل از یک موتور ۱٫۴ لیتری با قدرت ۱۳۴ اسب خبار و گشتاور ۲۰۰ نیوتن‌متر بهره می‌برد. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه به چرخ‌ها منتقل می‌شود. بیشتر بخوانید: مرسدس بنز به‌عنوان سودآورترین شرکت خودروسازی دنیا معرفی شد هفت نکته جذاب و شگفت انگیز در خصوص شاسی بلند مرسدس AMG EQE 2024 که باید بدانید

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها