فروش ویژه خودروی سایپا کوییک GX-L در فروردین ۱۴۰۲

ژانویه 28, 2024 0 نظر 27

شرایط فروش سایپا کوییک GX-L در بهمن ۱۴۰۲

سایپا کوییک GX-L یکی از محصولات محبوب شرکت خودروسازی سایپا می باشد که با ویژگی های منحصر به فرد و طراحی زیبا توانسته است جای خود را در بازار خودروسازی ایران باز کند. در بهمن ماه ۱۴۰۲، شرکت سایپا شرایط فروش ویژه ای برای مشتریان علاقه مند به خرید این خودرو قرار داده است.

با خرید سایپا کوییک GX-L در بهمن ۱۴۰۲، شما می توانید از تعداد محدودی نسخه محدود که از این مدل تولید شده است بهره مند شوید. علاوه بر این، شما به یک سری ویژگی های اضافی همچون سیستم صوتی پیشرفته، سانروف، سیستم هوشمندABS و … دسترسی خواهید داشت.

برای استفاده از این فرصت منحصر به فرد و خرید خودروی سایپا کوییک GX-L با شرایط ویژه، به نمایندگی های فروش شرکت سایپا مراجعه کنید و از مشاوره کارشناسان فروش استفاده کنید. با خرید این خودرو، لذت رانندگی در کنار طراحی زیبا و ویژگی های منحصر به فرد را تجربه کنید.

۰۸ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۰۹

گروه خودروسازی سایپا شرایط فروش کوییک GX-L را برای منتخبین طرح سامانه یکپارچه تخصیص خودروهای داخلی اعلام کرد.

شرکت سایپا با انتشار طرح عرضه محصول کوییک GX-L ، شرایط فروش فوق‌العاده این محصول را اعلام کرد. این طرح ویژه متقاضیان و واجدان شرایطی است که در خردادماه سال جاری نسبت به ثبت به ثبت نام اولیه خودرو اقدام کرده بودند و در نوبت دی‌ماه خودروی ثبت نامی خود را به کوییک جی ایکس ال تغییر داده‌اند و در تاریخ ۵ بهمن ماه ۱۴۰۲ پیامک تخصیص خودرو دریافت کرده‌اند.

جزئیات شرایط فروش کوییک GX-L

شرایط فروش کوییک GX-L

در طرح فروش فوق‌العاده سایپا، کوییک جی ایکس ال با قیمت مصوب ۳۶۳ میلیون و ۲۶۶ هزار تومان و تنها با رنگ سفید عرضه خواهد شد. موعد تحویل این خودرو به مشتریان حداکثر ۹۰ روز اعلام شده است.

متقاضیان واجد شرایط می‌توانند با مراجعه به سایت فروش شرکت سایپا به نشانی saipacorp.com نسبت به ثبت نام و واریز وجه اقدام نمایند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها