پیشنهاد ویژه فروش اقساطی خودروی آریزو ۵ اسپرت در دی ماه ۱۴۰۲

ژانویه 4, 2024 0 نظر 66

شرایط فروش اقساطی آریزو ۵ اسپرت در دی ماه ۱۴۰۲

آریزو ۵ اسپرت یکی از جدیدترین و پرطرفدارترین خودروهای ساخته شده توسط شرکت ایران‌خودرو است. این خودرو با طراحی مدرن، امکانات برتر و عملکرد قدرتمند توانسته است جایگاه ویژه‌ای در بازار خودروسازی ایران به دست آورد. برای افرادی که تمایل به خرید این خودرو دارند اما قادر به پرداخت یکباره مبلغ کامل آن نیستند، شرایط فروش اقساطی نیز ارائه شده است.

به منظور دسترسی آسان‌تر به آریزو ۵ اسپرت، در دی ماه ۱۴۰۲، شرکت ایران‌خودرو شرایط فروش اقساطی ویژه‌ای برای این خودرو ارائه می‌دهد. این شرایط از جمله تسهیلات مالی، نرخ بهره و تعداد اقساط به گونه‌ای است که به افراد امکان می‌دهد آریزو ۵ اسپرت را با اقساط مناسب و بدون فشار مالی خریداری کنند.

با این شرایط ویژه، افراد علاقه‌مند به خرید آریزو ۵ اسپرت می‌توانند به راحتی به خودروی مورد نظرشان دست یابند و لذت رانندگی با این خودروی شیک و مدرن را تجربه کنند.

شرایط فروش اقساطی آریزو ۵ اسپرت در دی ماه ۱۴۰۲ اعلام شد. مدیران خودرو آریزو ۵ FL اسپرت را به شکل اقساطی به مشتریان عرضه می‌کند.

شرکت مدیران خودرو قصد دارد آریزو ۵ اف ال اسپرت را با اقساط ۱۲ ماهه تا ۶۰ ماهه ویژه دی ماه به مشتریان عرضه کند. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با جزئیات فروش شرایط فروش اقساطی آریزو ۵ FL در دی ماه آشنا خواهیم شد.

شرایط فروش اقساطی آریزو ۵ اسپرت – دی ماه ۱۴۰۲

در این طرح مشتریان می‌توانند آریزو ۵ اف ال اسپرت را با درصد پیش‌پرداخت ۵۰ درصد تا ۸۰ درصد و اقساط ۱۲ ماهه تا ۳۶ ماهه خریداری کنند.

چری آریزو ۵ شرایط فروش خودرو مدیران خودرو

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها