محصولات فونیکس با ویدیو در نمایشگاه خودرو اهواز به شما معرفی می‌شوند

ژانویه 5, 2024 0 نظر 62

محصولات جذاب فونیکس در نمایشگاه خودرو اهواز

در حالی که صنعت خودروسازی در جهان در حال تحول است، شرکت‌های تولیدی همچنان به دنبال نوآوری و ارائه محصولات جذاب هستند. یکی از شرکت‌هایی که در این زمینه به خوبی عمل کرده و محصولات جذاب خود را به نمایش گذاشته است، شرکت فونیکس است. این شرکت با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته و طراحی‌های مدرن، محصولاتی را در زمینه خودروسازی تولید می‌کند که نه تنها جذابیت ظاهری بالایی دارند، بلکه عملکرد و کیفیت بالایی نیز دارند.

در نمایشگاه خودرو اهواز، محصولات جذاب فونیکس نیز به نمایش گذاشته شده و توجه بسیاری از بازدیدکنندگان را به خود جلب کرده است. از خودروهای الکتریکی تا خودروهای ورزشی و خودروهای خانوادگی، محصولات فونیکس گستردگی بسیاری دارند و باعث شگفتی و تحسین مخاطبان می‌شوند.

برای مشاهده جزئیات بیشتر و شگفتی‌هایی که محصولات فونیکس ارائه می‌دهند، می‌توانید ویدیو زیر را مشاهده کنید.

برند فونیکس مدیران خودرو به همراه ۵ مورد از جدیدترین محصولات خود به نمایشگاه اهواز آمده است که در ادامه راجع به آن‌ها بیشتر صحبت می‌کنیم. شرکت فونیکس مدیران خودرو در این رویداد، شرایط فروش محصولات خود را در اختیار بازدیدکنندگان قرار خواهد داد.

خودروهای برند فونیکس تقریبا یک سر و گردن بالاتر از دیگر چینی‌های بازار قرار می‌گیرند و شاید بتوان گفت که محصولات خوب چینی‌ها حساب می‌شوند. برند فونیکس به همراه نماینده‌های برتر فروش خود در این نمایشگاه حاضر شده است تا ضمن معرفی کامل این محصولات، شرایط فروش آن‌ها را در اختیار بازدیدکنندگان قرار دهد. در ادامه به صورت کامل، راجع به حضور شرکت فونیکس در این نمایشگاه و محصولات آن‌ها صحبت خواهیم کرد.

گزارش گجت نیوز از شرکت فونیکس در نمایشگاه خودرو اهواز

شرکت فونیکس با پرچمدارترین و جدیدترین محصولات خود یعنی سدان فونیکس آریزو ۶ جی تی، کراس اورهای زیبایی مثل فونیکس اف ایکس و تیگو ۷ پرو مکس و فونیکس تیگو ۸ پرو مکس راهی نمایشگاه خودرو اهواز ۱۴۰۲ شده است. همچنین یکی از محصولات مدرن این شرکت یعنی فونیکس تیگو ۸ پرو e پلاس هم در این رویداد حضور داشت اما جای خالی فونیکس تیگو ۷ پرو پلاگین هیبریدی حسابی خالی بود.

برند فونیکس مدیران خودرو در اهواز

بازدیدکنندگان با مراجعه به این نمایشگاه می‌توانند از نزدیک، با جدیدترین خودروهای برند فونیکس آشنا شوند، شرایط فروش آن‌ها را از نزدیک و از زبان نماینده‌های فروش این شرکت بشنوند و مهم‌تر از همه، برای تست درایو یا همان تست رانندگی با خودروهای فونیکس هم ثبت نام کنند.

تاریخ برگزاری نمایشگاه خودرو اهواز ۱۴۰۲

فونیکس در نمایشگاه خودرو اهوازفونیکس در نمایشگاه خودرو اهواز

این نمایشگاه از ۱۴ دی ماه تا ۱۷ دی ماه و به مدت ۴ روز، از ساعت ۴ بعد از ظهر تا ۱۰ شب، میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود. شرکت‌های ام وی ام، فونیکس، اکستریم، ایران خودرو دیزل، کی ام سی کرمان موتور، شایان دیزل، زامیاد و …، از مهم‌ترین نام‌هایی هستند که در این رویداد شرکت می‌کنند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها