فرصت طلایی خرید پیکاپ کی ام سی تی ۸ (KMC T8) به شرایط اقساطی در اخرین روزهای اسفند ۱۴۰۲

مارس 9, 2024 0 نظر 94

شرایط فروش اقساطی پیکاپ کی ام سی تی ۸ (KMC T8) در اسفند ۱۴۰۲

اگر به دنبال خرید یک خودروی پیکاپ با کارایی بالا و ظاهر شیک هستید، پیکاپ کی ام سی تی ۸ (KMC T8) یک گزینه عالی برای شماست. با امکانات منحصر به فرد و طراحی مدرن، این خودرو توانسته است بازار خودروهای پیکاپ را به خوبی تحول دهد.

در اسفند ماه ۱۴۰۲، شرایط فروش اقساطی برای پیکاپ کی ام سی تی ۸ بسیار جذاب و مناسب در نظر گرفته شده است. با این شرایط، شما می توانید به راحتی این خودرو را خریداری کرده و هزینه آن را به صورت قابل تحملی پرداخت کنید. همچنین، مشتریان عزیز می توانند از نرخ بهره بسیار مناسبی نیز بهره مند شوند.

بهترین زمان برای اقدام به خرید پیکاپ کی ام سی تی ۸ (KMC T8)، هم اکنون است. از این فرصت عالی بهره ببرید و خود را به یک تجربه رانندگی لذت بخش و مطمئن با این خودرو بی نظیر ببرید.

ارسال شده توسط: حـسین مـرادی ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۳۱شرایط فروش اقساطی پیکاپ کی ام سی تی ۸ در اسفند ۱۴۰۲ اعلام شد. کرمان موتور پیکاپ چینی KMC T8 را به شکل اقساطی در اسفند ماه به فروش می‌رساند.شرکت کرمان موتور قصد دارد از روز دوشنبه ۲۰ اسفند تا روز پنجشنبه ۲۴ اسفند شاسی بلند چینی کی ام سی تی ۸ را به شکل اقساطی به بازار عرضه کند. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با جزئیات شرایط فروش اقساطی پیکاپ چینی KMC T8  آشنا خواهیم شد.شرایط فروش اقساطی پیکاپ کی ام سی تی ۸شرکت کرمان موتور در این طرح پیکاپ چینی کی ام سی تی ۸ را با قیمت مصوب ۱ میلیارد و ۶۶۵ میلیون تومان به فروش می‌رساند. متقاضیان می‌توانند این خودرو را با پیش‌پرداخت ۹۶۵ میلیون تومان با اقساط ۱۸ ماهه، ۲۴ ماهه و ۳۰ ماهه خریداری کنند. همچنین این خودرو در مدل ۱۴۰۳، رنگ‌های سفید، مشکی، قرمز، آبی زنگاری، نرخ تاخیر ماهانه ۳ درصد ماهیانه و موعد تحویل ۹۰ روز کاری به متقاضیان عرضه می‌شود. آخرین شرایط فروش انواع خودرو در ایران: شرایط فروش خودرو کرمان موتور کی ام سی تی ۸ ۱۴۰۲-۱۲-۱۹

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها