تا شب عید، اتومبیل‌ها با ۳۰ درصد تخفیف به فروش می‌رسند!

ژانویه 21, 2024 0 نظر 27

رشیدی کوچی، یکی از بزرگترین شرکت‌های خودروسازی در ایران، اعلام کرده است که تا شب عید، خرید خودروهای این شرکت با ۳۰ درصد تخفیف انجام خواهد شد. این اقدام برای جذب مشتریان و افزایش فروش در بازار خودروسازی ایران صورت گرفته است.

این اقدام از سوی رشیدی کوچی به مناسبت فصل خرید خودروهای جدید و تقویت بازار خودروسازی در ایران برگزار می‌شود. با توجه به شرایط اقتصادی کشور و نگرانی‌هایی که مردم درباره افزایش قیمت‌ها دارند، این تخفیف می‌تواند یک فرصت مناسب برای مشتریان باشد تا خودرویی دلخواه را به قیمت ارزان‌تری بخرند.

این تخفیف با همکاری دیگر شرکت‌های خودروسازی و توزیع کنندگان خودرو صورت گرفته و به منظور افزایش رقابت و جذب مشتریان بیشتر در بازار خودروسازی ایران انجام شده است. امیدواریم که این اقدام توانایی مالی مردم را در خرید خودرو افزایش داده و بازار خودروسازی را رونق بخشد.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس اعلام کرد تا شب عید قیمت خودرو تا ۳۰ درصد کاهش پیدا خواهد کرد.

نمایندگان مجلس طی روزهای اخیر بر این موضوع تاکید کردند که طی هفته‌های آینده قیمت خودرو در بازار روندی کاهشی پیدا خواهد کرد. در همین راستا به‌تازگی جلال رشیدی کوچی، نماینده فارس در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد تا پایان سال شاهد کاهش ۲۰ تا ۳۰ درصدی قیمت خودروهای داخلی خواهیم بود. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با جزئیات کاهش قیمت خودرو تا شب عید آشنا خواهیم شد.

کاهش ۳۰ درصدی قیمت خودرو تا پایان سال

این عضو عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس در پاسخ به این پرسش که چرا طبق پیش‌بینی قبلی قیمت خودرو در بازار روند کاهشی پیدا نکرد، گفت تیگو ۸ پرومکس ۸ ماه قبل در بازار آزاد حدود ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بود که اکنون به ۲ میلیارد تومان کاهش پید کرده است. قیمت این محصول در کارخانه نیز ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بود که اکنون به ۱ میلیارد و ۶۰۰ تا ۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیارد تومان رسیده است.

رشیدی کوچی در ادامه بیان کرد اگر آیین‌نامه واردات خودروهای کارکرده نهایی و منتشر شود، قیمت خودرو در بازار آزاد تا پایان سال به میزان ۲۰ تا ۳۰ درصد کاهش پیدا خواهد کرد. همچنین احتمالا این آیین‌نامه طی هفته جاری در هیئت دولت به تصویب خواهد رسید.

قیمت خودرو قیمت ماشین

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها