درک و ضبط آثار دزدی پیکاسو به دست یک سارق اسرائیلی پس از ۱۴ سال

ژانویه 24, 2024 0 نظر 31

در سال ۲۰۱۰، نقاشی‌های شاگال و پیکاسو از یک ویلا در تل آویو به سرقت رفت. ۱۴ سال بعد، آثار در زیرزمین یک ساختمان در بلژیک پیدا شدند. آثار در دو جعبه چوبی بادرب‌های محکم بسته شده بودند و در یک گاوصندوق نگهداری می‌شدند. پس از تعقیب پلیس، مظنون به نام دانیل زی کشف و ضبط شد و مقدار قابل توجهی پول همراه با نقاشی‌ها کشف شد. نقاشی‌ها در طول این مدت بدون آسیب باقی ماندند و پس از ۱۴ سال، به اصلیت خود بازگشتند.

۸:۳۳نقاشی‌های شاگال و پیکاسو که در سال ۲۰۱۰ از ویلایی در تل‌آویو به سرقت رفت ۱۴سال بعد در زیرزمین ساختمانی در بلژیک پیدا شد؛ در پی تعقیب پلیس از محل «دانیلزی» اهل اسرائیل که خود را مجموعه‌دار ساعت‌های لوکس معرفی می‌کرد مقدار قابلتوجهی پول همراه با نقاشی‌ها کشف و ضبط شد.
به گزارش ایرنا، آثار هنری مارک شاگال و پابلو پیکاسو که در سال ۲۰۱۰ از ویلایخانواده هرزیکوویچ در تل آویو به سرقت رفتند پس از تعقیب و گریز پلیس بین المللی درزیرزمین ساختمانی در نزدیکی شهر آنتورپ بلژیک پیدا شدند.

اثر سمت راست از پابلو پیکاسو
اثر سمت چپ از مارک شاگال
این آثار پس از ۱۴ سال در زیرزمین ساختمانی کشف شدند که در دو جعبه چوبی بادرب‌های محکم بسته شده بود. به گفته پلیس این ساختمان با حوادث قبلی سرقت آثارهنری همراه بوده است.
نقاشی ها در یک گاوصندوق به همراه جواهرات دزدی نگهداری می‌شد.
۱۰ ژانویه در پی تعقیب پلیس از مظنون به نام دانیل زی که خود را فروشنده ساعت‌هایلوکس در اسرائیل معرفی می کرد مقدار قابل توجهی پول همراه با نقاشی‌ها کشف وضبط شد.
نقاشی ها در طول این مدت بدون آسیب باقی ماندند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها