پیشنهاد ویژه: خرید پیش فروش خودرو کوییک GXR-L سایپا در بهمن ماه ۱۴۰۲

ژانویه 22, 2024 0 نظر 34

شرایط پیش‌فروش خودرو کوییک GXR-L سایپا در ماه بهمن ۱۴۰۲ به عنوان یکی از محصولات جدید و پرطرفدار در بازار خودرو ایران، برای علاقمندان به خرید یک خودروی شهری و اقتصادی، یک فرصت مناسب برای انتخاب و پیش خرید فراهم کرده است.

این خودرو با طراحی جدید و کم‌مصرفی، مورد توجه بسیاری از مشتریان خودرو قرار گرفته است. شرایط پیش‌فروش این مدل به تازگی اعلام شده و افرادی که به دنبال خرید یک خودروی سبک و کارآمد هستند، می‌توانند با استفاده از این فرصت، خودرویی با کیفیت را با شرایط اقساطی و پیش پرداخت بسیار مناسب خریداری کنند.

با توجه به زمان اعلام شده برای شروع فروش این مدل، افرادی که به دنبال خرید یک خودروی سبک و اقتصادی هستند، می‌توانند به یکی از فروشگاه‌های معتبر خودرو مراجعه کنند و شرایط فروش و اقساط این مدل را به دقت بررسی کرده و خودروی مورد نظر خود را به صورت پیش‌فروش تهیه کنند.

در مجموع، شرایط پیش‌فروش خودرو کوییک GXR-L سایپا در ماه بهمن ۱۴۰۲ یک فرصت مناسب برای علاقمندان به خرید یک خودروی اقتصادی و مطمئن محسوب می‌شود که می‌تواند به آنها کمک کند تا به راحتی به خودروی خوردی خود دست پیدا کنند.

شرایط پیش فروش خودرو کوییک GXR-L سایپا در بهمن ۱۴۰۲ اعلام شد. سایپا کوییک جی ایکس آر ال به شکل پیش فروش در این طرح به مشتریان عرضه می‌شود.

گروه خودروسازی سایپا اعلام کرد آن دسته از متقاضیانی که در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی در دی ماه برای خرید کوییک GXR-L فرایند ثبت نام اولیه را انجام داده بودند و در تاریخ ۱ بهن ۱۴۰۲ نیز پیامک دریافت کردند، در این بخشنامه امکان واریز وجه و تکمیل ثبت نام را خواهند داشت. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با جزئیات فروش سایپا کوییک جی ایکس آر ال آشنا خواهیم شد.

شرایط پیش فروش خودرو کوییک GXR-L سایپا

شرایط پیش فروش خودرو کوییک GXR-Lشرایط پیش فروش خودرو کوییک GXR-L

شرکت سایپا در این طرح کوییک جی ایکس آر ال را با مبلغ علی‌الحساب ۱۸۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان به مشتریان عرضه می‌کند. موعد تحویل این خودرو نیز تیر – مرداد ۱۴۰۳ اعلام شده است. ضمن اینکه قیمت خودرو همان قیمت روز خودرو در زمان تحویل مندرج در قرارداد مشتریان خواهد بود.

شرایط عمومی این طرح:

  • هر کد ملی فقط می‌توانند برای یک دستگاه خودرو ثبت نام کند.
  • حداقل سن متقاضیان خرید خودرو ۱۸ سال تمام در نظر گرفته شده و متقاضیان باید گواهینامه خودرو حداقل پایه سوم را ارائه دهند.
  • امکان ثبت نام برای متقاضیان دارای پلاک فعال انتظامی (نصب روی خودرو) وجود ندارد.
  • امکان صلح (خرید انصرافی) و انتقال خودرو به شکل وکالتی نیز در این طرح وجود ندارد.
  • مشتریان حقوقی اجازه ثبت نام را نخواهند داشت.
  • متقاضانی که طی ۴۸ ماه اخیر نزد شرکت‌های سایپا و ایران خودرو و طی ۲۴ ماه اخیر نزد سایر خودروسازان ثبت نام کردند و فاکتور خودرو برای آنها صادر شده، اجازه ثبت نام را نخواهند داشت.

سایپا سایپا کوییک شرایط فروش خودرو

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها